Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» روز جمعه در آیین اختتامیه سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج افزود: این رقابت با هدف شناسایی و حمایت از تولیدکنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار در استان مرکزی در قالب هفت تیم سه تا پنج نفره از ۱۲ آبان جاری شروع شد.

وی اظهار داشت: در این رویداد و با نظرات تخصصی هیات داوران در بخش بازی رسانه‌ای، تیم شهرستان خنداب و در بخش پویا نمایی تیم شهرستان محلات به عنوان برگزیده انتخاب و تیم شهرستان فراهان نیز شایسته تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رویکرد بسیج در فضای مجازی حمایت از توانایی‌ها و استعدادها و توانمند سازی است و این رویکرد تاکنون دستاوردهای چشمگیری در حوزه تولید محتوا رقم زده است.

وی اظهار داشت: ما در حوزه محتوا به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم، غنی هستیم چرا که قرآن کریم، مکتب اهل بیت(ع) و مکتب امام خمینی(ره) که برگرفته از این ۲ است، موجب شده دست ما در حوزه محتوا بسیار پر باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی به دلیل بهره‌مندی از محتوای غنی از سال‌های گذشته همواره مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و دشمنان به دنبال این هستند ارزش‌های اسلامی و انقلابی را تحت عملیاتی سازمان یافته مورد هجمه قرار دهند.

سرهنگ گودرزی افزود: یکی از روش‌های مهم صیانت از فرهنگ دینی و انقلابی تبیین گفتمان قرآنی و دینی انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری تحت عنوان جهاد تبیین این مسئله را یادآور شدند و فضای مجازی یک فرصت و ظرفیت مناسب برای تحقق این امر است.

وی اظهار داشت: امروز یکی از عرصه‌های جهاد جوانان و نوجوانان جهاد تبیین است که جوانان و نوجوانان در گام دوم انقلاب علاوه بر نقش آفرینی در جهاد علمی و جهاد خدمت رسانی باید در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند و قله‌های بلند را فتح کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سازمان فضای مجازی بسیج از پنج سال گذشته کار خود را به شکل کاملا حرفه‌ای در حوزه تولید محتوای دیجیتال آغاز کرده و به صورت تخصصی در این زمینه پیش رفته که علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در این راستا شکل گرفته است.

مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان مرکزی از ۱۲ لغایت ۱۴ آبان‌ماه در سه عرصه پویا نمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم افزارهای تلفن همراه برگزار شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی تولید محتوا وب سایت فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی تولید محتوا وب سایت اراک استان مرکزی تولید محتوا وب سایت فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفان تولید محتوای دیجیتال تولید محتوا استان مرکزی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند