Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@21:34:49 GMT

اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۸۳۳۳

اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد

دراگان اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال فوتبال جهان در سال ۲۰۲۱ شد. به گزارش ایسنا، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار نامزدهای بهترین مربی سال فوتبال ملی جهان در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد و بر این اساس دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از زمان بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی بدون شکست بوده است، یکی از نامزدهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار ۲۵ نامزد بهترین مربی سال را اعلام کرد و بر این اساس دراگان اسکوچیچ نیز در بین نامزدها قرار دارد.

اسکوچیچ توانسته در مدت تقریبا یک سال حضور روی نیمکت تیم ملی ایران عملکرد خوبی داشته باشد و تیم ملی با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه خود در انتخابی جام جهانی قرار دارد.

در سال ۲۰۲۰ دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه عنوان بهترین مربی سال را به دست آورد.

نامزدهای بهترین مربی ملی سال ۲۰۲۱ به شرح زیر هستند:

روبرتو مانچینی (ایتالیا)
ولادیمیر پتکوویچ (سوییس)
روبرتو مارتینز (بلژیک)
کسپر هیولمند (دانمارک)
فرانک دی بوئر (هلند)
آندری شوچنکو (اوکراین)
گرت ساوت گیت (انگلیس)
دیدیه دشان (فرانسه)
لوییس انریکه (اسپانیا)
یاروسلاو شیلهاوی (جمهوری چک)
لیونل اسکالونی (آرژانتین)
تیته (برزیل)
رینالدو روئدا (کلمبیا)
ریکاردو گارکا (پرو)
جمل بلمادی (الجزایر)
آلیو سیسه (سنگال)
مندر کبایر (تونس)
حسام البدری (مصر)
جرالدو مارتینو (آرژانتین/ تیم ملی مکزیک)
گرگ برهالتر (ایالات متحده آمریکا)
دنی هی (نیوزیلند)
دراگان اسکوچیچ (کرواسی/تیم ملی ایران)
هاجیمه موریاسو (ژاپن)
فلیکس سانچز (اسپانیا/ تیم ملی قطر)
هروه رنار (فرانسه/ تیم ملی عربستان )

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تيم ملي فوتبال ايران دراگان اسکوچیچ فيفا بهترین مربی سال دراگان اسکوچیچ سال ۲۰۲۱ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!

زی‌سان: اولین سفیر آمریکا به ایران که در سال ۱۲۶۱ یعنی در عصر حکمرانی ناصرالدین شاه در کشورمان مستقر شده، در کتاب خاطرات خود در وصف منابع، معادن و بازرگانی ایران تریاک را یکی از مهم‌ترین صادارات ایران به جهان خارج معرفی می‌کند.

به گزارش زی‌سان؛ اس جی دبلیو بنجامین، در کتاب خود تحت عنوان «ایران و ایرانیان عصر ناصرالدین شاه» نقش تریاک در اقتصاد و زندگی مردم ایران را این‌گونه توصیف می‌کند: 

یکی از مهم‌ترین صادرات ایران تریاک است. در گذشته محصول تریاک ایران خیلی بیشتر از حالا بود. ولی در سال‌های اخیر کاهش یافته است. میزان مصرف داخلی تریاک نسبت به مقدار محصول ناچیز است و قسمت عمده آن به خارج صادر می‌گردد. مقدار مرفین تریاک ایران زیادتر از تریاک کشور‌های دیگر است. به همین جهت مرغوب بوده و در کشور‌های خارجی خریدار زیادی دارد و حتی به چین هم صادر می‌شود. 

اخیرا دو عامل موجب تقلیل محصول تریاک ایران شده است عامل اول تقلب در تریاک‌های صادراتی است که بازار آن را کمی راکد کرده و در نتیجه کشاورزان رغبت کمتری به کشت آن نشان می‌دهند. عامل دوم اقدام دولت در جلوگیری از کشت تریاک در پاره‌ای از نقاط است، زیرا کشت تریاک مانع از کشت گندم شده و محصول گندم را کاهش داده است.

قسمت عمده تریاک ایران در ایالات کرمانشاه و اصفهان کشت می‌شود. اصفهان؛ مرکز تجارت تریاک ایران به شمار می‌رود و به علاوه تریاکی که در اطراف اصفهان کشت می‌شود از بهترین انواع تریاک ایران است و مرفین آن به ۱۵ تا ۱۶ درصد می‌رسد که بالاترین حد مرفین در تریاک‌های جهان است. 

در ادوار گذشته تریاک‌های قم، تهران و یزد هم شهرت داشته و مقدار مرفین تریاک قم از اصفهان هم بیشتر بوده است. در اینجا قابل ذکر است که بهترین نوع تریاک هندوستان بیش از ۱۳.۵۷ درصد مرفین ندارد و حال آن که مقدار مرفین تریاک ایران براحتی به ۱۶ درصد می‌رسد و از این نظر به مراتب از تریاک هند و مصر مرغوب‌تر بوده و بازار بهتری دارد.

عیب مهمی که تریاک ایران داشته و به مرغوبیت آن لطمه می‌زند، تقلبی است که در آن می‌کنند و مقداری شن و خاک یا دانه‌های نباتی را داخل شیره تریاک کرده و بعد آنرا بصورت گلوله در می‌آورند. در موقع خرید به این تقلبات نمی‌توان پی برد و شرکت‌های خارجی که بخواهند تریاک ایران را خریداری نمایند، بهتر است طبق یک قرارداد تریاک یک مزرعه با یک ده و یا یک منطقه را پیش خرید کرده و خودشان در جمع آوری شیره خشخاش و تریاک رأسا اقدام نمایند که تریاک خالص به دست آورند.

به طور متوسط هر ساله در حدود دو هزار جعبه تریاک ایران بارزش ۷۳۲ هزار دلار از طریق بندر بوشهر به انگلستان صادر می‌شود؛ البته مقادیری هم به چین و سایر نقاط جهان از طریق بنادر و مرز‌های دیگر فرستاده می‌شود و تردیدی نیست اگر اقدامات تشویقی با تاسیس نمایندگی‌های تجارتی در اصفهان و در نتیجه تسهیلات خرید تریاک از کشاورزان بشود، محصول به مراتب افزایش خواهد یافت و تجار اصفهان آمادگی انقعاد قرارداد‌های چندین ساله و طویل المدت را برای فروش تریاک دارند.

tags # ایران ، قاجار ، تریاک ، ناصرالدین شاه ، اس جی دبلیو بنجامین سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد