Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@01:57:48 GMT

ترجیح میدم در خصوص داوری صحبت نکنم

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۸۴۳۷

ترجیح میدم در خصوص داوری صحبت نکنم

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی، عصر جمعه در نشست خبری بعد از بازی با فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: فجر شهید سپاسی شیراز تنها یک موقعیت روی دروازه استقلال داشت و توانست از تک موقعیت خود استفاده کرده و گل تساوی را به ثمر برساند.

وی اضافه کرد: روند تیم استقلال در نیمه دوم به گونه‌ای بود که این برتر میدان بود و توانست موقعیت‌های خوبی را در این بازی ایجاد کند اما نتوانست از این بازی خود بهترین نتیجه را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی تاکید کرد: استقلال در لیگ بیستم تیمی قوی خواهد بود و در ادامه فصل بهترین نتایج را کسب خواهد کرد.

کد خبر 5344521

منبع: مهر

کلیدواژه: استقلال مهر فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان گرگان استکبار ستیزی آمار کرونا راهپيمايي 13 آبان واکسن کرونا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی

استقلال و پرسپولیس علاوه‌بر رقابت برای کسب عنوان قهرمانی، در یک زمینه دیگر نیز تلاش می‌کردند تا به رکوردی منحصربه‌فرد و تاریخی دست یابند و آن نیز رسیدن به ۷۰ امتیاز در مسابقات فصل جاری بود تا بتوانند رکورد بیشترین امتیاز در طول یک فصل از مسابقات لیگ برتر را بشکنند.

تاکنون بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به دوره بیست و یکم برمی‌گردد، جایی که استقلال با هدایت فرهاد مجیدی توانست با کسب ۶۸ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. البته آبی‌پوشان در هفته پایانی می‌توانستند با برتری مقابل نفت مسجدسلیمان به امتیاز ۷۰ برسند که در این مسابقه با تساوی بدون گل متوقف شدند.

استقلال و پرسپولیس تا پیش از دیدار‌های دیروز، این فرصت را داشتند تا با پیروزی در تمامی دیدار‌های باقی‌مانده خود در لیگ برتر، به امتیاز ۷۰ دست پیدا کنند، اما تساوی مقابل تراکتور و سپاهان منجر به از دست رفتن این رویا شد.

استقلال در حال حاضر ۵۴ امتیاز دارد و حتی اگر تمامی بازی‌های باقی‌مانده خود را نیز پیروز شود، در بهترین حالت ممکن به امتیاز ۶۹ می‌رسد. پرسپولیس نیز که ۵۳ امتیازی است در صورتی‌که تمامی امتیازات باقی‌مانده را به دست بیاورد، ۶۸ امتیازی خواهد شد و هیچ‌کدام از دو تیم قادر نخواهند بود که به رکورد ۷۰ امتیاز دست یابند.

با این حال، استقلال نکونام همچنان این فرصت را دارد تا با پیروزی در تمامی بازی‌های باقی‌مانده و کسب ۶۹ امتیاز، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در تاریخ مسابقات لیگ برتر را از آن خود کرده و رکورد تیم فرهاد مجیدی را بشکند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد