Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مسابقات انتخابی قهرمانی پیشکسوتان کوراش جهان با حضور ۹۸ کوراش کار از ۱۶ استان کشور برگزار شد.

در این مسابقات تیم خراسان‌شمالی قهرمان، تیم تهران نایب‌قهرمان و تیم البرز و اصفهان مشترکا به مقام سوم رسیدند.

در رده انفرادی نیز در۳۶ تا ۴۵ سال، ابراهیم مرتضی پور و علیرضا گوران از مازندران، غفار میرزایی  از البرز امیر موسایی از اصفهان، وحید غفوریان از خراسان رضوی، سید مصطفی اجاقی از تهران، یحیی آشوری از خراسان رضوی میثم علی بیگی از تهران در اوزان مختلف صاحب مدال طلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی ۴۶ تا ۵۵ سال نیز آقایان عباس روشنی از خراسان‌شمالی، حسین قربانی از اصفهان، سید جمال سعیدی البرز، مهران علیدادیانی از خراسان‌شمالی، عزت‌الله صدیقی از البرز، علی محمدی از اصفهان، داوود کمالی از تهران، جواد روحانی از خراسان‌شمالی به مقام قهرمانی رسیدند.

در رده سنی ۵۵ تا ۶۰ سال و ۶۱ تا ۶۵ سال محمدرضا قربانی از گلستان، حسین شریفی نصب از اصفهان، قهار قلی شجاعی از خراسان‌شمالی، محمدحسن مجلسی از تهران، عبد الباقی زکوی از مازندران، رضا مهنان از خراسان‌شمالی، محسن شعبانی از البرز در جایگاه نخست اوزان مختلف قرار گرفتند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی اصفهان قهرمانی مازندران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟

شاید دیوید تیلور به دنیای کشتی برگردد.

طرفداری | درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، برخی رسانه های مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

گویا پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل های کشتی امریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز