Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال هوادار با ابراز خرسندی از کار کردن با رضا عنایتی از انگیزه‌های خود را برای بازگشت دوباره به استقلال گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داریوش شجاعیان پس از برتری 2 بر صفر هوادار مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: این پیروزی را به بچه‌ها و اعضای کادر فنی تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر این قدم را محکم برداشتیم و امیدوارم این برد در ادامه لیگ تداوم داشته باشد و سه امتیازهای بعدی را نیز بگیریم.

وی در مورد پاقدم خوبش برای تیم فوتبال هوادار گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر. البته بحث پا قدم نیست. کمک همه بچه‌ها بود و تک‌تک بچه‌ها زحمت کشیدند. مطمئن باشید این تیم در ادامه راه حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد.

هافبک تیم فوتبال هوادار درباره همکاری با غلامرضا عنایتی گفت: اول اینکه از هواداران استقلال به خاطر لطفی که در چهار سال گذشته به من داشتند، تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که شاگرد آقا رضا هستم و خوشحال‌تر از اینکه لباس تیم‌مان آبی است.

شجاعیان راجع به امیدهایش برای پایان دادن به بدشانسی‌های دوران حضور در استقلال، گفت: تمام سعی خود را انجام خواهم داد که روند خوب قبل از مصدومیت در استقلال را داشته باشم و خود را ثابت کنم تا یک بار دیگر پیراهن استقلال را بر تن کنم.

وی در مورد واکنش هواداران استقلال نسبت به جدایی‌اش از استقلال گفت: هواداران همیشه نسبت به من لطف داشتند. یکسری‌ها از جدایی من راضی و یکسری‌ها ناراضی بودند. هر دو طرف برای من قابل احترام هستند و امیدوارم استقلال در ادامه راه موفق باشد.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال درباره سفید شدن موها و ریش‌هایش گفت: یک جورهایی غصه زیاد خوردیم و پیر شدیم.

شجاعیان در واکنش به صحبت‌هایی که مبنی بر عدم بازگشت او به روزهای اوج بعد از دو مصدومیت رباط مطرح می‌شود، گفت: همیشه انتقادات و پیشنهادات بوده است و من نیز گوش دادم. شاید قضاوت‌ها و انتقادات بی‌جا خوب نباشد و امیدوارم نظر کسانی که اعتقاد داشتند به روزهای خوب باز نمی‌گردم را برگردانم.

عنایتی: برد امروز تقدیم به پورحیدری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا عنایتی استقلال تیم فوتبال هوادار داریوش شجاعیان رضا عنایتی استقلال تیم فوتبال هوادار داریوش شجاعیان تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان امروز با ترکیبی کاملا متفاوت از گذشته برابر مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قرار می‌گیرند.  
عنایتی در تصمیمی شجاعانه، فرصت بازی به بازیکنان جوان خود داد تا آنها را در یک آوردگاه مهم، محک بزند. 

نگاهی به آمار سنی بازیکنان پیکان نشان می‌دهد عنایتی چگونه جوانگرایی را معنا کرد:

محمدرضا دیناروند ۲۱ سال (رده سنی امید)   
مبین دهقان ۱۸ سال (رده سنی جوانان) 
نیما احمدی ۱۹ سال (رده سنی جوانان)   
ایمان اکبری ۲۴ سال (بزرگسال) 
علی‌اصغر صادقی ۲۳ سال (رده سنی امید) 
ابوالفضل زمانی ۱۸ سال (رده سنی نوجوانان) 
علی‌اکبر رنجبر ۱۹ سال (رده سنی جوانان) 
امیرحسین غلامی ۲۶ سال (بزرگسال)  
آرش هاشمی ۱۹ سال (رده سنی امید) 
مجتبی حقدوست۲۷ سال (بزرگسال)
امیر شهیم ۲۱ سال (رده سنی امید)

با این آمار، پیکان در شرایطی به دیدار مس در رفسنجان می‌رود که میانگین سنی شاگردان رضا عنایتی کمتر از ۲۲ سال خواهد بود. این آمار می‌تواند رکورد جدیدی برای فوتبال حرفه‌ای ایران در سطح مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشد.تصمیمی که عنایتی برای دیدار خارج از خانه گرفته و قصد دارد با استفاده از نیروی جوانی و فرصت دادن به بازیکنان مستعد و آینده‌دار، شانس خود برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را امتحان کند.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!