Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در جریان بازی رفت مسابقات لیگ پنجم حرفه ای در روز 14 آبان ماه سال 84 برابر پرسپولیس یک بر صفر برنده شد...

درست 16 سال پیش در چنین روزی، استقلال در دربی پایتخت با یک گل پرسپولیس را شکست داد.

به گزارش طرفداری، استقلال و پرسپولیس روز چهاردهم آبان ماه سال 1384 در پنجمین دوره لیگ حرفه ای فوتبال ایران، همان فصلی که منجر به اولین قهرمانی استقلال در لیگ برتر شد، به مصاف هم رفتند و استقلال با نتیجه یک بر صفر رقیب دیرینه را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گل این بازی را رضا عنایتی به ثمر رساند.

پروین که در 61 سالگی آخرین دربی خود به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس را تجربه می کرد، مهرزاد معدنچی را مقصر شکست پرسپولیس معرفی کرد.

ادعای پروین بیراه هم نبود چرا که لو دادن توپ توسط مهرزاد معدنچی منجر به حمله تیم استقلال و گل این تیم شد.

البته همین مهرزاد معدنچی که بدترین روز خود را بعد از انتقاد پروین تجریه می کرد، چند ماه بعد و به دنبال جدایی پروین، ناگهان اوج گرفت، او چنان خوب شد که مرد اول پرسپولیس در جریان لیگ و جام حذفی شد و در مسابقات جام حذفی و لیگ طی تنها 3 بازی 8 گل به ثمر رساند.

درخشش او چنان بود که برانکو نامش را برای بازی های جام جهانی برگزید و در مسابقات فوتبال جام جهانی 2006 آلمان هم از وجودش بهره برد.

تا یک مدت در روزنامه های ورزشی ایران «تقصیر معدنچی بود» برای توصیف شکست های پرسپولیس و پروین استفاده می شد و تیترهای تقصیر معدنچی بود، باز هم تقصیر معدنچی بود؟ در صفحه اول روزنامه های ورزشی خودنمایی می کرد

 

 

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم دراگان اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد گل اللهیار صیادمنش به زسکا صوفیه (زوریا لوهانسک 2-0 زسکا صوفیه) ژاوی در آستانه بازگشت به بارسلونا در قامت سرمربی لوئیز سوارز: اگر توپ طلا را به لواندوفسکی ندهید، من توپ طلای خودم را به او خواهم داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال خاطره جالبی از تقابل با تراکتور دارد و با شکست این تیم در ورزشگاه فولاد آرنا توانست در رتبه سوم لیگ قرار بگیرد و مجوز حضور در آسیا را به دست آورد.

در آن مسابقه تراکتور تیم پرستاره‌ای در اختیار داشت و بازیکنانی مانند اشگان دژاگه، رضا اسدی، احسان حاج صفی، رشید مظاهری در ترکیب این تیم حضور داشتند و فولادی‌ها با حضور این ستاره‌های نامدار فوتبال ایران توانستند شکست بزرگی را به تراکتور تحمیل کنند و بالاتر از آنها در جدول لیگ برتر در رتبه سوم قرار بگیرند و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تک گل این مسابقه را عارف آقاسی مدافع حال حاضر تراکتور برای تیم جواد نکونام به ثمر رساند، تقابل نکو و آقاسی در شرایطی متفاوت و خاطره‌ای مشترک رقم خواهد خورد، آنها این بار رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت، یکی برای پیروزی آبی‌پوشان تهران تلاش می‌کند و دیگری در لباس سرخ وظیفه دارد تا با شناختی که از سرمربی سابق خود دارد راه‌های گلزنی استقلالی‌ها را ببندد.

استقلال در حالی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که این بار تیم جواد نکونام در جدول مسابقات در شرایط خوبی قرار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد و البته تراکتور بازهم مانند سال‌های نه چندان دور تیم پرستاره‌ای در اختیار دارد و در ورزشگاه خانگی به میدان خواهد رفت، این فرصت مجددی برای نکونام خواهد بود تا با کسب پیروزی مقابل تراکتور یک دستاورد شیرین دیگر در دوران ورزشی خود به دست آورد و دست پر از تبریز خارج شود.

جواد نکونام و استقلال از مسابقات جام حذفی کنار رفته بودند و با تمرینات و ریکاوری مناسبی که داشتند آماده دیدار حساس با تراکتور هستند و برای کسب امتیاز از این مسابقه لحظه شماری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!