Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸ روز جمعه در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان مهدی تارتار با یک گل به برتری دست پیدا کردند.

در نیمه نخست گلی وارد دروازه‌ها نشد اما سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه سپاهان در دقیقه ۳۹ می‌توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند اما ضربه او توسط حبیب فرعباسی دفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم ذوب بود که با تعویض‌های تارتار نمایش بهتری داشت و در دقیقه ۵۷ گل نخست به ثمر رسید. سجاد دانایی ارسال حسین شنانی از سمت چپ را با شوتی تک ضرب و زیبا وارد دروازه کریستوفر کِنت کرد تا تیم نویدکیا اولین گل خود در این فصل را دریافت کند.

در دقیقه ۶۸ ماجرا برای سپاهان پیچیده‌تر شد. جلال‌الدین علیمحمدی، کاپیتان طلایی‌پوشان به خاطر ضربه‌ای که به صورت حسین شنانی زد با کارت قرمز پیام حیدری روبرو شد.

با این برد ذوب‌آهن از سه بازی ۶ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد و سپاهان بعد از سه برد با متحمل شدن اولین باخت فعلا به رده دوم سقوط کرد تا استقلال تا پیش از دیدارهای فردا(شنبه) صدرنشین باقی بماند.

ترکیب سپاهان

 کریستوفر کنت، محمد نژادمهدی، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، دانیال اسماعیلی‌فر، سجاد شهباززاده، جلال علیمحمدی، امید نورافکن، گئورگی ولسیانی، شهریار مغانلو و سروش رفیعی.

ترکیب ذوب‌آهن

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، بابا محمدی، سجاد جعفری، سجاد دانای باغکی، محمد خدابنده‌لو، سینا اسد بیگی.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار تیم فوتبال سپاهان ذوب آهن لیگ برتر فوتبال محرم نویدکیا مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟