Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیندسی گراهام یکی از سناتورهای جمهوری‌خواه است که جزو حامیان افراطی دونالد ترامپ محسوب می‌شود. بولتون، در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب شد و به دلیل پاره‌ای اختلافات، اخراج شد.

گراهام در انتقاد خودش می‌گوید که دونالد ترامپ توضیحی درباره هدف نهایی‌اش از اجرای سیاست فشار حداکثری ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام گفت: «انتقادی از دولت ترامپ که بیش از همه برای من معتبر است این است که "هدف نهایی چه بود؟" شما از برجام که من از آن خوشم نمی‌آید خارج شدید ولی هدف نهایی‌تان چه بود؟»

وی در ادامه گفت: «من دولت ترامپ را در این خصوص تحت فشار قرار دادم ولی آنها هیچ وقت برایم توضیح ندادند قرار بود مقصد نهایی چگونه باشد.»

جان بولتون هم در یک سخنرانی جداگانه گفت که دولت ترامپ در اجرای سیاست فشار حداکثری «عملکردی ناقص» داشت.

او گفت: «ما می‌توانستیم کارهای خیلی بیشتری انجام دهیم. نمی‌خواهم در اینجا وارد دلایل و مسائل داخلی شوم،ولی همه با اجرای سیاست واقعی کارزار فشار حداکثری موافق نبودند. صرفنظر از این موضوع، استفاده موثر از تحریم‌های یکجانبه آمریکا اثرات مخربی روی اقتصاد ایران داشت.»

311311

کد خبر 1570311

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیندسی گراهام جان بولتون دونالد ترامپ ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد بی شک موفق‌تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسؤولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

کد خبر 6089058

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد