Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر جمعه دادگستری هرمزگان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به همراه شهردار بندرعباس و فرمانده پلیس راهور روز جمعه  از محل وقوع حادثه تصادف حین برگزاری یک مراسم جشن عروسی در این شهرستان بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید، پس از بررسی محل مورد نظر با تعیین تیم ویژه تحقیقات، دستورات لازم قضایی را به منظور شناسایی هر چه سریعتر علل و عوامل مؤثر در وقوع این حادثه دلخراش صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با حضور در مرکز پالایش دوربین ها و کنترل ترافیک شهرداری بندرعباس، از امکانات این مرکز بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این بازدید، با تعیین مهلت  یک ماهه،خواستار  نصب و راه اندازی دوربین های هوشمند کنترل ترافیک در مناطق مختلف شهر بندرعباس شد.
ساعت سه و نیم بامداد جمعه ۱۴آبان شرکت کنندگان در یک عروسی ، وسط بلوار خلیج فارس اقدام به شادی وپایکوبی کردند که حادثه خونینی رقم خورد.
یک خودرو پژو ۴۰۵ پس از رسیدن به این محل ، وارد جمعیت شد که طی آن سه نفر از جمله داماد کشته و۶نفر مجروح شدند.
پلیس راهور در این تصادف راننده پژو را به میزان ۵۰درصد، شرکت کنندگان عروسی را به دلیل شادمانی و پایکوبی وسط خیابان ۵۰درصد مقصر اعلام کرد.

برچسب‌ها تصادف شهری دادستانی کل کشور هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری دادستانی کل کشور هرمزگان تصادف شهری دادستانی کل کشور هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان