Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از وقوع ۱۵۶ فقره تصادف در بارندگی‌های امروز در استان اصفهان خبر داد از این تعداد تصادف ۱۱۹ مورد مربوط به کلانشهر اصفهان بوده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۱۵۶ فقره تصادف در بارندگی‌های امروز استان اصفهان به وقوع پیوست که از ۱۵۶ مورد تصادف رانندگی ۱۵ مورد منجر به مجروحیت ۱۷ نفر از شهروندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۱۵۶ فقره تصادف حادث شده در استان، ۱۱۹ فقره مربوط به کلانشهر اصفهان بوده که سه فقره آن منجر به واژگونی و ۱۰ فقره منجر به مصدویت شده است و بیش از ۳۲۰ دستگاه خودرو در این تصادفات دچار خسارت شدند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان در شرایط بارانی خصوصاً در بارندگی‌های اولیه بسیار هوشیار باشند همچنین سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و توجه کامل به جلو در حین رانندگی مهمترین راهکار پیشگیری بوده که همواره مورد تاکید و توصیه پلیس است.

کد خبر 533405

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان آبگرفتگی در اصفهان بارندگی و تصادف در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت