Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری برای حضور سرزده در بین عشایر این شهرستان اظهار داشت: این سفر برکات خوبی برای مهدیشهر داشت که این شهرستان را در آینده متحول می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ایجاد مجتمع بزرگ دامپروری مهدیشهر به عنوان یکی از مصوبات این سفر را گام مهمی برای ایجاد اشتغال در شهرستان دانست و افزود: قول مساعد برای تأمین علوفه و نهاده‌های دامی نیز خبر خوبی بود که می‌تواند نجات بخش عشایر در این اوضاع دشوار باشد.

خطیب جمعه مهدیشهر درخصوص بازدید رییس جمهوری از یک کارخانه تعطیل شده در مهدیشهر نیز گفت: با راه اندازی خط تولید جدید این کارخانه برای یکهزار و ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

بارانی با بیان اینکه در دیدار با وزیران جهادکشاورزی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشکلات مهدیشهر در این حوزه‌ها را مطرح کرده است، افزود: یکی از خواسته‌های مردم مهدیشهر فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری و معرفی این شهرستان به عنوان قطب گردشگری است.

او ادامه داد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره تجهیز شدن منطقه گردشگری و غار دربند مهدیشهر نیز قول پیگیری داد.

امام جمعه مهدیشهر در بخش دیگر صحبت‌های خود به شکست آمریکا در دریای عمان هم اشاره و تصریح کرد: عملیات دلاورمردان سپاه این پیام را برای آمریکا داشت که باید گزینه نظامی خود را که از زمان اوباما مطرح می‌کردند، جمع کنند و بدانند که هر تحرکی در منطقه داشته باشند مانند این عملیات با شکست رو به رو می‌شود.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم