Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:09:50 GMT

اجرای مصوبات سفر تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۹۴۱۵

اجرای مصوبات سفر تسریع شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه گفت :در شورای اداری استان سمنان تقاضا‌های مردم شاهرود در حضور رییس جمهوری مطرح شد.

او با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی، صنعت و کشاورزی در شاهرود اهمیت بیشتری دارد، تاکید کرد:درصورتی که آب مورد نیاز این بخش‌ها تامین نشود، آینده این شهر وخیم می‌شود و مردم باید برای زندگی به دیگر نقاط بروند

به گفته او ، حفر چاه برای تامین آب به جای احداث سد نسخه‌ای قدیمی و مُسکن موقتی و کارشناسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مسئولان گذشته شهرستان در خصوص آب، تصفیه خانه فاضلاب و بهسازی شبکه انتقال آب و بازگشت آب تصفیه خانه به چرخه صنعتی به وظایفشان عمل نکردند، ادامه داد:بیش از ۲۰ سال است که ساخت تصفیه خانه فاضلاب شاهرود رها شده و بیش از۲۵ درصد آب آشامیدنی این شهر در شبکه‌های انتقال فرسوده هدر می‌رود.

امینی با بیان اینکه برای جهان آینده جنگ آب را پیش بینی کرده اند، افزود: سوال بزرگ مردم این شهر این است که چرا طرح‌های آب و فاضلاب این شهرستان مدت‌های زیادی به طول کشیده و اجرا نمی‌شوند.

او ابراز داشت: استفاده از ابزار نوین آبیاری کشاورزی، فرهنگ صحیح مصرف آب درجامعه و چرخه استفاده از آب تصفیه شده فاضلاب برای صنایع بسیار ضروری است.

امینی ابراز داشت:دولت و مجلس طرح‌های مربوط به آب کشور را تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت بیشتری دنبال کنند تا ملت ایران در جنگ آب نیز پیروز باشند.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به دزدی نفت در دریای عمان، آن را دزدی دولتی آمریکا برشمرد و افزود: اقدام غیورمردان نیروی دریایی سپاه اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به همگان یادآوری کرد.

امام جمعه شاهرود آمادگی نیرو‌های مسلح ایران و اقدام به موقع، قدرت آن‌ها را برای اسرائیل آمریکا و عوامل منطقه‌ای آنان یادآور شد و گفت: حاکمان کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس باید بدانند آمریکا دوست و حامی خوبی برایشان نیست.

خطیب جمعه شاهرود به سالروز تسخیز لانه جاسوسی آمریکا هم اشاره کرد و گفت: دزدی نفت آخرین اقدام آمریکا نیست و توطئه آن‌ها ادامه خواهد داشت.

او دربخشی از سخنانش به روز شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: این شورا وظیفه رصد نقاط ضعف و قوت فرهنگ عمومی و ارایه راهکار‌های لازم را برای برون رفت از مشکلات و تقویت نقاط قوت فرهنگی بر عهده دارد.

خطیب جمعه شاهرود قانون در حال پیگیری حمایت از خانواده را باعث افزایش نشاط و شادابی و جوان شدن نسل آینده دانست.

او همچنین به نیمه کاره ماندن مصلای بزرگ این شهر اشاره کرد و گفت: تا کنون قول‌هایی از سوی مسوولان برای تکمیل آن داده شده که هیچ یک جامه عمل نپوشیده است.

امینی گفت: با تکمیل این مجموعه، شهر شاهرود از یک مکان بسیار بزرگ برخوردار خواهد شد که به شکل‌های گوناگون می‌تواند به مردم و مسئولان یاری رسانی کند.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر استانی نماز جمعه جمعه شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • «کارگران» رزمندگان عرصه اقتصادی هستند
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت