Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@01:00:41 GMT

مانچینی: قهرمانی در یورو غیرممکن به نظر می‌رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۹۵۹۷

مانچینی: قهرمانی در یورو غیرممکن به نظر می‌رسید

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که قهرمانی در یورو 2020 موفقیتی متفاوت برای او بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مانچینی موفق شد تابستان امسال جام قهرمانی یورو 2020 را به همراه تیم ملی ایتالیا بالای سر ببرد و معتقد است که حتی سه سال پیش هم رسیدن به این دستاورد باورنکردنی به نظر می‌رسید.

این مربی ایتالیایی در گفتگو با وریسیمو اظهار داشت:« من در طول دوران حرفه‌ای فوتبالم لحظات زیبا و پیروزی‌های بسیاری را تجربه کرده‌ام اما این پیروزی طعم دیگری برای من داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون تمام ایتالیا برای ما هورا کشیدند و ما را تشویق کردند.»

او اضافه کرد:« این اتفاق واقعا فوق العاده بود و موضوعی که بیشتر از هر چیز باعث رضایت خاطر ما شد این بود که چنین قهرمانی باعث خوشحالی همه شد. وقتی سه سال پیش کارم را در این تیم شروع کردم، رسیدن به این موفقیت غیرممکن به نظر می‌رسید. باید از بازیکنانم به خاطر کاری که انجام دادند تشکر کنم.»

 

 

در آغوش کشیدن ویالی، دستیار او، پس از پیروزی در فینال یکی از لحظات به یاد ماندنی از این قهرمانی بود. ویالی در سال 2017 به بیماری سرطان مبتلا شد و در ماه ژوئن در مصاحبه‌ای مدعی شد که نمی‌تواند با این بیماری مبارزه کند و امیدوار است که روزی سرطان خسته شده و دست از سرش بردارد.

مانچینی درباره شرایط دستیارش گفت:« حال او خوب است و در شرایط خوبی هم قرار دارد. ما هنوز کارهای زیادی داریم که باید با هم انجام دهیم. او قوی است، خیلی قوی‌تر از من است. من باور دارم که در کنار هم بودن و فکر کردن به فوتبال که کار همیشگی ما بوده، حال او را بسیار بهتر می‌کند. او مردی قوی و باهوش است و همیشه یک الگو برای همه ما بوده است.»

تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت