Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی در اراک تیمش را با مهدی عبدی و عیسی آل کثیر به عنوان دو مهاجم نوک به زمین فرستاد اما این دو بازیکن هیچ خطری روی دروازه آلومینیوم ایجاد نکردند.

پرسپولیسی ها در نیمه اول عملکرد خوبی به خصوص در بحث تهاجمی نداشتند و نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه آلومینیوم ایجاد کنند تا یحیی تصمیم بگیرد هر دو مهاجم تیمش را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای نیمه دوم پاکدل به زمین رفت و با به بازی رفتن آقایی، وحید امیری به خط حمله اضافه شد تا خط حمله سرخ‌ها شکل جدیدی به خود بگیرد.

در عمل اما پرسپولیس با وجود این تغییرات هم هیچ خطر خاصی روی دروازه آلومینیوم ایجاد نکرد تا حریف با شایستگی پیروز بازی لقب گیرد.

آمار مهاجمین پرسپولیس در این بازی که هر زوج ۴۵ دقیقه فرصت بازی داشت عجیب و قابل تامل است. هیچ کدام از این چهار بازیکن شوتی به سمت دروازه حریف نزدند و در واقع زحمت خاصی برای حسین پورحمیدی، گلر آلومینیوم به وجود نیاوردند.

در واقع مشکل اصلی خط حمله پرسپولیس و فقط یک بار لمس توپ توسط مهدی عبدی مستقیم به هافبک های این تیم مربوط می شود.

اینکه مهدی ترابی و احسان پهلوان به علاوه میلاد سرلک و رضا اسدی هرگز نتوانستند خط حمله خود را تغذیه کنند.

مدافعان کناری این تیم (وحید امیری و سیامک نعمتی) هم در فاز تهاجمی به عناصری خنثی تبدیل شده و توپ خوبی برای مهاجمان خود ارسال نکردند.

خط میانی پرسپولیس به قول محمود خوردبین عملا وسط زمین را به شاگردان رسول خطیبی واگذار کرده و به قول معروف وادادند!

عملکرد هافبک های نزول کرده پرسپولیس به قدری ضعیف بود که به نظر می رسید اگر مهدی طارمی و سردار آزمون هم در خط حمله این تیم بازی می کردند توپی کاسب نبودند!

خط میانی پرسپولیس نسبت به فصل گذشته فقط احمد نوراللهی را از دست داده و بقیه هافبک ها در تیم مانده اند اما نزول فاحش مهدی ترابی که فصل گذشته گل های ۳ امتیازی می زد و پاس گل های اتوکشیده می داد مزید برعلت شده تا این تیم دچار مشکل شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس آخرین اخبار پرسپولیس آخرین وضعیت یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ برتر وحید امیری خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه