Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:47:37 GMT

صاعقه باعث قطعی برق در در خنج شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۹۶۸۸

صاعقه باعث قطعی برق در در خنج شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اثر برخورد صاعقه ایستگاه ۶۶ کیلوولت شهرستان خنج آتش گرفت و این حادثه باعث شد که از ساعت ۱۴ عصر امروز برق در این شهر قطع شود. 

بارش باران و‌وقوع صاعقه همچنان در این منطقه ادامه دارد و تلاش نیرو‌های آتش نشانی برای مهار آتش ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه بر اثر برخورد آذرخش، ایستگاه ۶۶ کیلوولت خنج آتش گرفت و دچار حادثه شد گفت: این حادثه خاموشی‌هایی در شهر خنج به دنبال داشت که با تلاش نیرو‌های شرکت برق تا ساعت ۲۴ امشب این خاموشی‌ها بر طرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا نصیری افزود: اکنون نیز بخش عمده‌ای از شهر خنج و مشترکان سایر مناطق در این شهرستان برق دارند و تلاش‌ها به دبال برق دار شدن سایر مناطق این شهرستان ادامه دارد.

او با بیان اینکه بروز اتصالی روی کابل خروجی شرکت گاز موجب ایجاد اختلال در تامین و انتقال برق از ایستگاه یاد شده است افزود: کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای در این شهرستان در صحنه حضور دارند و موضوع وصل برق را پایش می‌کنند.

عبدالله حقیری فرماندار شهرستان خنج نیز با اشاره به برخورد صاعقه به ایستگاه برق و به دنبال آن بروز آتش سوزی در این ایستگاه گفت: خسارت وارد شده به تاسیسات برق هنوز برآورد نشده و تلاش شده برق شهر بصورت موقت وصل شود.

حقیری اضافه کرد: پایین بودن ولتاژ برق در سطح شهر موجب شده تا برخی شهروندان با مشکل پایین بودن فشار آب نیز مواجه شوند که کارشناسان و نیرو‌های عملیاتی در حال رفع این مشکلات هستند، ضمن آنکه شهروندان تا رفع کامل مشکل باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق حوادث فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | صحنه‌ای آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902788

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • ببینید | صحنه‌ای آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد