Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از هفته پنجم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و صنایع هرمزگان و مس رفسنجان و رعد پدافند هوایی تهران به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم مهرام تهران به مصاف نماینده هرمزگان رفت و با درخشش محمد حسن زاده توانست با نتیجه ۷۷ بر ۶۳ صنایع هرمزگان را از پیش رو بردارد و به پنجمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرام با پیروزی در این دیدار با ۵ پیروزی و بدون شکست صدر نشین گروه "ب" است و در مقابل صنایع هرمزگان با ۴ شکست و بدون پیروزی موقتا در رده ۶ قرار دارد.

در این دیدار محمد حسن زاده از مهرام تهران با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد.

در مقابل هم محمد امین دهقان زاده از صنایع هرمزگان با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم مس رفسنجان به مصاف رعد پدافند هوایی تهران رفت و با نتیجه ۷۷ بر ۷۱ حریف را از پیش رو برداشت. این اولین بازی تیم مس رفسنجان در لیگ برتر بود که با پیروزی همراه شد. دیدار‌های مس رفسنجان به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا تا هفته چهارم از سوی کمیته رویداد‌های فدراسیون بسکتبال لغو شده بودند. مس رفسنجان با توجه به اولین بازی و پیروزی در این دیدار در قعر جدول گروه "ب" قرار دارد. تیم رعد پدافند هوایی تهران هم با شکست در این بازی با ۳ شکست و ۲ پیروزی با ۲ بازی بیشتر نسبت به شیمیدر قم موقتا در رده دوم جدول ایستاده است.

در این دیدار محمد حیدری از مس رفسنجان با کسب ۱۹ امتیاز ، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم عشاق حاتمی فر از رعد پدافند با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید 

لیگ برتر بسکتبال/ سرباز‌ها برابر ملوانان کم آوردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال پاس منجر به گل بهترین بازیکن صنایع هرمزگان رعد پدافند مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان کشورمان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.   در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به صفر به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.   در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز،۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.   مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران به صورت ۳ پیروزی از ۵ مسابقه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا