Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی بسیار مهمی را پیش رو داریم به دلیل اینکه عملکرد تیم آلومینیوم در هفته‌های گذشته بسیار مطلوب بوده و خودمان را مهیا کردیم برای این بازی و امیدواریم هر دو تیم فردا چه از لحاظ فنی و چه اخلاقی بازی خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: هم مصدوم و هم یکی دو بازیکن را هم به دلایل مختلف نداریم مجید الله‌یاری را به‌دلیل مصدومیت در بازی فولاد خوزستان نداریم چون کتف وی آسیب دیده است و باید از انجام فعالیت‌های فیزیکی دور باشد.

وی در خصوص محل برگزاری بازی‌های مس رفسنجان اظهار کرد: ورزشگاه سرچشمه شرایط خوبی از لحاظ استانداردها، چمن و رختکن‌ها دارد و مشکلی نداریم و زمین رفسنجان هم بحث چمن آن با سرعت خوبی پیش می‌رود و در حال حاضر بازی‌های ما در سرچشمه برگزار خواهد شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: در ورزشگاه‌های کشور که الان در شهرهای مختلف رفتیم این ورزشگاه به نظر من استانداردها را دارد. نواقصی که داشت که اهم آن به صورت کامل برطرف شد برای من مربی کیفیت زمین چمن بسیار خوب و باکیفیت است و می‌توانیم روند بهتری از سرعت و کیفیت بازی روی زمین هم ما و هم تیم مقابل داشته باشد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی لیگ برتر فوتبال محمد ربیعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!