Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر موفق به رصد اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان در چهاردهم آبان نشده‌اید، این بسته خبری را از دست ندهید.    تاثیرات عجیب فصل پاییز بر بدن انسان دانشمندان می‌گویند به دلیل تغییرات رخ داده در فصل پاییز، بدن انسان مستعد بروز برخی مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ساخت اسپری خانگی قدرتمند برای درمان گلودرد‌ می‌توانید با ترکیب چند گیاه یک اسپری خانگی قدرتمند تهیه کرده و در درمان گلودرد استفاده کنید.   نوشیدن شیر برای رفع سوزش معده مفید است؟ سوزش معده یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد معمولا با آن تا به حال روبرو شده اند.
کرونا چند سال از عمر ما را کم کرده است؟ دانشمندان در محاسبه‌ای عددی که ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ مردم از عمر انسان‌ها را کم کرده است، اعلام کردند.
خوراکی که مثل قرص قند خون عمل می‌کند تحقیقات دانشمندان نشان داده است که مصرف یک میان وعده خاص می‌تواند سطح قند خون در دیابت نوع ۲ را کاهش دهد.
بیماری مرگباری که با تنها غذا خوردن سراغتان می‌آید محققان کره‌ای دریافته اند که غذا خوردن به تنهایی خطر یک بیماری مرگبار را افزایش می‌دهد.
آیا از فواید پخت و پز در ظروف سفالی خبر دارید؟ شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید استفاده از قابلمه و ظروف سفالی، در پخت و پز فواید فراوانی دارد.
چرا پوست افراد دچار افتادگی زودرس می‌شود؟ یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد با آن دست به گریبان باشند، افتادگی زودرس پوست است.
خوابیدن بدون بالش چه فوایدی برای بدن دارد؟ علی رغم آنکه بسیاری از ما تصور می‌کنیم خوابیدن با بالش باعث راحتی ما می‌شود، اما این کار مضراتی برای سلامتی دارد.
آیا نودل فوری برای سلامتی خطر دارد؟ یکی از خوراکی‌هایی که در زندگی شهری امروزه مصرف دارد، نودل‌های فوری است که درمورد اثر آن بر سلامتی شائبه‌هایی وجود دارد.
آیا می‌توان در زمان بیماری قهوه نوشید؟ یکی از پرسش‌هایی که ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد، اثر نوشیدن قهوه به هنگام بیماری است.   انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلامتی بدن کلینیک آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • از روان تا درمان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم)
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا