Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مرحله نیمه نهایی دومین دوره جشنواره قرآنی «ترنم وحی» از روز چهارشنبه ۱۲ آبان‌ماه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت آغاز شد و تا به امروز به طول انجامید. این دوره از جشنواره به همت موسسه قرآنی اظهرالجمیل مشهد مقدس با همکاری مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه (س) در رشته‌های قرائت تطبیقی، قرائت تقلیدی و اذان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله ابتدایی جشنواره قرآنی «ترنم وحی» در مشهد مقدس برگزار شد و پس از آن، در نهایت قطار مسابقات به ایستگاه قم رسید و مرحله دوم این دوره از جشنواره در قم دنبال شد و در نهایت برگزیدگان مرحله ابتدایی در مشهد مقدس با برگزیدگان مرحله مقدماتی در قم با یکدیگر به رقابت پرداختند و از میان بیش از هزار شرکت‌کننده جشنواره، ۱۵ نفر به مرحله نهایی راه یافتند؛ مرحله سوم و فینال نیز در دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

محمدامین کهن، محمدسعید علم‌خواه و ابوالفضل نبی‌لو به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم مسابقات شدند. حسین طاهری حائز رتبه چهارم، مهدی اکبری زرین حائز رتبه پنجم، محمد رضایی حائز رتبه ششم، محمدباقر محسنی حائز رتبه هفتم، امیرحسین جعفرزاده حائز رتبه هشتم، امیدرضا پرنلو حائز رتبه نهم، محمدرضا دربان‌ملک حائز رتبه دهم، محمدمهدی طالبیان حائز رتبه یازدهم، علی اکبر باشتنی حائز رتبه دوازدهم، امیرعلی دروکی و محمداحسان قطب‌الدین مشترکا حائز رتبه سیزدهم، امیرمحمدخالقی حائز رتبه چهاردهم و سیدامیرعلی ناصری حائز رتبه پانزدهم شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن کریم حرم حضرت معصومه حائز رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد