Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فیروز کریمی در گفت و گویی اظهار داشت: تمام جهان هستی بر مبنای تضادها همچون روز و شب، غم و شادی و … ساخته شده و یکی از تضادها در زندگی ما رفت و آمدها است.

وی ادامه داد: روزی تصور می‌کردم با آمدنم به تراکتور خدمت کنم و تمام تلاشم را هم کردم. همه‌ دست اندرکاران باشگاه به خصوص بازیکنان غیور، وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا یاری دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: امروز تصورم این هست که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ بازیکنانم را در ادامه مسیر به خدا می‌سپارم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. هر زمانی هر کاری از دستم بر آید، به‌خاطر لطف طرفداران صادق، از تراکتور دریغ نمی‌کنم و با تمامی وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان‌شالله موفق و موید باشید.

تیم تراکتور با ۳ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیروز کریمی لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی فیروز کریمی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم