Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد گفت:  متخصصان این نیروگاه با اتکا به دانش و تخصص خود، قطعات مورد نیاز واحدهای بخاری و گازی نیروگاه مشهد را برای حفظ پایداری تولید ساخت و یا بازسازی کرده‌اند. - اخبار استانها -

امیر طالبی‌طرقبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت:متخصصان این نیروگاه با اتکا به دانش و تخصص خود، قطعات مورد نیاز واحدهای بخاری و گازی نیروگاه مشهد را برای حفظ پایداری تولید ساخت و یا بازسازی کرده‌اند که مجموع قطعات  ساخت و بازسازی شده در هفت ماه نخست امسال به تعداد 350 قطعه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارکنان اداره تجهیزات کمکی با ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات به کار رفته در واحدهای بخاری اشکودا و الین، گازی BBC و آلستوم و واحد تصفیه آب نیروگاه، نقشی مهم و حیاتی در تعمیرات و بهره برداری از واحدهای نیروگاه و حفظ آمادگی تولید داشته اند .

طالبی‌طرقبه تصریح کرد:صنعت نیروگاهی کشور در سال‌های اخیر با تکیه بر تلاش‌های  بی وقفه متخصصان ،کارشناسان و مدیران توانمند خود با وجود تحریم‌ها، هزینه‌های بالای تامین قطعات و قیمت پایین خرید برق از نیروگاه‌ها، روندی پایدار و مستمر در تامین انرژی الکتریکی و خدمت‌‌رسانی به مردم و تامین برق مورد نیاز بخش‌های اقتصادی و تولیدی کشور داشته است و در این زمینه به موفقیت‌های بی‌نظیر و ارزشمندی دست یافته، که یکی از مهمترین آن‌ها بهره‌مندی از دانش متخصصان خود در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز نیروگاهی بوده است.

‌کلنگ نصب واحدهای جدید نیروگاه مشهد به زمین می‌خورد‌123نیروگاه داریم ولی فقط 12نیروگاه امکان مصرف مازوت دارند/ مردم 10درصد صرفه‌جویی کنند، قطع برق و گاز نخواهیم داشتساخت 10 هزار مگاوات نیروگاه در چه مرحله‌ای است؟/ پای خارجی‌ها به نیروگاه‌سازی ایران باز می‌شود؟

مدیرعامل نیروگاه مشهد ادامه داد: نیروگاه مشهد با بیش از نیم قرن سابقه تولید مستمر برق ، طی سال‌های اخیر با رویکرد ساخت و بازسازی قطعات مختلف در داخل نیروگاه ، سعی در کاهش هزینه‌های بهره برداری و حفظ پایداری تولید نیروگاه داشته است.

وی عنوان‌کرد: نیروگاه مشهد با 7 واحد تولیدی و توان نامی 328 مگاوات ، تامین کننده  بخش عمده برق مورد نیاز شهر مشهد ، زائرین و مجاورین حرم ثامن الائمه حضرت امام رضا (ع) است.

انتهای پیام/281

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساخت و بازسازی نیروگاه مشهد مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی

استاندار مازندران از نزدیک با روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی نکا آشنا شد.در این بازدیدحوضچه آبگیر واحدهای بخار و پروژه لایروبی، پروژه آب شیرین کن ( تامین کننده آب مصرفی واحدهای نیروگاه)، اتاق فرمان واحدهای بخار، سالن توربین واحدهای بخار و پروژه طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی مورد بازدید قرار گرفت به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075446 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند