Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره در بخشی از برنامه "ما خفی اعظم" درباره جزئیات مستند فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی، ویدئویی پخش کرد که در آن، گروه موسوم به "جنبش آزادی" اعلام می‌کند دو صهیونیست را که از افسران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) هستند و در خارج مأموریت‌های امنیتی محرمانه داشته اند، به اسارت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این ویدئو، یک افسر صهیونیست به اسم "دیوید بن روزی" در حالی که در یک جای نامعلوم لباس اسارت به تن دارد و خود را کارشناس پتروشیمی معرفی می‌کند، می‌گوید: "ما دو اسرائیلی هستیم. ما به کمک نیاز داریم. حال ما را می‌بینید؛ ما در وضع وحشتناکی هستیم. دوست من آقای بیری در وضع سلامتی خوبی قرار ندارد و بیمار است و ما هیچ چیزی در اختیار نداریم. لطفا به ما کمک کنید".

اسم فرد دیگر "دیوید بیری" اعلام شده است. گروه جنبش آزادی تصاویر مربوط به پاسپورت دیوید بیری و عکس گذرنامه او را منتشر کرده است. او ساکن شهرک صهیونیست نشین "معالی آدومیم" در قدس است. در بخش دیگری از تصاویر، دیوید بیری لحظاتی قبل از به گروگان گرفته شدن نشان داده می‌شود.

گروه جنبش آزادی محل گروگان گرفتن این دو افسر صهیونیست را اعلام نکرده و آزادی آن‌ها را منوط به آزادی اسرای فلسطینی دانسته است. رژیم صهیونیستی تاکنون رسما هیچ واکنشی به این فیلم و درخواست گروه جنبش آزادی نشان نداده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین جنبش آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • واکنش حماس به شهادت ۲ فلسطینی در بازداشتگاه‌ و اقدام ترکیه در قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی
  • السنوار بر این باور است که پیروز نهایی جنگ غزه خواهد بود
  • روایتی دیگر از چهره جدید دانشگاه کلمبیا