Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیق‌دوست: کشورها نگران حمله نباشند ما حمله نمی‌کنیم

رفیقدوست گفت: از نظر وسایل دفاعی یا با آمریکا هم ترازیم یا از این کشور جلوتر هستیم، امروز معتقدیم حمله نظامی علیه ایران امکان ندارد و هرکسی باشد شکست می‌خورد.«محسن رفیق‌دوست»، وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس، در رابطه با قدرت دفاعی و موشکی ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی معتقد است: «قدرت دفاعی و وضعیت موشکی ایران روز به روز بیشتر و بهتر می‌شود و ایران برای دنیا هر روز ترسناک‌تر می‌شود. سیاست کلی ما دفاعی است و به دنبال حمله نیستیم.»

واکنش عباس عبدی به اظهارات یک نماینده: این اندازه توهین به شعور جامعه بی سابقه است

عباس عبدی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود «ایران ظرفیت تولید غذای ۷۰۰ میلیون نفر را دارد» نوشت: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی سابقه است.عباس عبدی در این باره نوشت: می‌خواستم در باره این اظهار نظر چیزی بنویسم. ولی هر چه فکر کردم، دیدم نوشتن نقدی مودبانه ممکن نیست، تنها این به ذهنم رسید که این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است.گفتنی است که حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس چندی پیش ضمن انتقاد از بی‌توجهی به حوزه کشاورزی، گفت: ایران به دلیل شرایط اقلیمی، این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت ۷۰۰ میلیونی همسایگان خود را از انواع محصولات کشاورزی تأمین کند.

توصیه فلاحت‌پیشه به تیم مذاکره کننده

یک کارشناس مسایل بین‌الملل درباره محتوای مذاکرات برای احیای برجام خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده باید به این مساله توجه داشته باشند که اگر طرف آمریکایی برای استفاده از مکانیسم ماشه به برجام برگردد، خطرناک است.حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چقدر تاخیر در بازگشت به مذاکرات احیای برجام در راستای منافع ملی کشور است؟ گفت: به طور صریح باید بگویم که هیچ دستاوردی نمی‌تواند این همه تاخیر را برای پایان دادن به تحریم ها علیه ایران توجیه کند. معتقدم نسبت به دوره ترامپ و نیز آنچه در آینده انتظار ما را می کشد زمان به ضرر ایران در حال گذر است.وی ادامه داد: الان مشخص است که با کاهش محبوبیت بایدن و تیم ایشان عملا قابل پیش بینی است که دموکرات‌ها در انتخابات میان دوره ای اکثریت شکننده در کنگره‌ را از دست خواهند داد و باعث می شود کانون های مانع ساز ریاست جمهوری آقای بایدن تقویت شوند.فلاحت پیشه تصریح کرد: یکی از مواردی که الان تحت عنوان اختلاف اصلی ایران و بایدن است، تحریم‌های فرابرجامی است که توسط ترامپ به تحریم‌های کنگره وصل شد. آن وقت پمپئو گفت که ساختار تحریم‌های حداکثری را طوری شکل می دهیم که اگر دولت بعدی کاملا شبیه دولت اوباما بود هم نتواند این تحریم ها را بردارد. این یک ادعا بود اما تاخیری که در بازگشت به برجام و رفع تحریم‌ها شاهد هستیم نشان می‌دهد که این ادعا نبوده است و چالش‌هایی خارج از برجام مثل چالش ایران و رژیم اسراییل هم فعال شده است.

اطلاعات سپاه سرشاخه‌های «قیام سپید» را دستگیر کرد

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سرشاخه‌های تهدیدکنندگان امنیت مردم با عنوان قیام سپید(۱۴ آبان) بازداشت شدند.در این اطلاعیه آمده است:شب گذشته تعدادی از سرشاخه‌های اصلی تهدیدکنندگان امنیت مردم و جامعه در یک عملیات غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بازداشت شدند.این افراد با عنوان جنبش قیام سپید با توزیع شب نامه‌هایی در کوچه و خیابان‌ها و فراخوان‌های متعدد و فریب برخی ساده لوحان و اجیر نمودن اراذل و اوباش، برنامه ریزی گسترده‌ای برای برهم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور را داشتند که از ابتدای امر با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی تمامی اقدامات و حرکات آنان در رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در یک اقدام به موقع و انقلابی طی یک عملیات پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) دستگیر و روانه زندان شدند .

روایت یک اصلاح طلب از تفاوت های هاشمی و روحانی

وی درباره این‌که گفته می‌شود حسن روحانی اگر شجاعت داشته باشد می‌تواند جای مرحوم هاشمی رفسنجانی را در سیاست ایران بگیرد، گفت: آقای روحانی در دوره ریاست جمهوری‌اش نشان داد از شجاعت‌های خوبی برخودار است، اما مقایسه کردن آقای هاشمی با آقای روحانی قیاس‌ مع‌الفارق است، آن هم از این جهت که آقای هاشمی دارای اعتبار اجتماعی تاثیرگذار بودند که در یک بستر تاریخی شکل گرفته بود به هرحال ایشان به عنوان نیروی مبارز قبل از انقلاب شناخته می‌شود که در پیروزی آن نقش بسزایی داشت.ظریفیان ادامه داد: مرحوم هاشمی رفسنجانی نزد بینان‌گذار جمهوری اسلامی ایران جایگاهی بخصوصی داشتند، در مقاطع مختلف مخصوصا در دهه اول انقلاب در پست‌های مختلفی حاضر شدند و در ارتباط با جنگ و بحث رهبری بعد از امام نقش‌های مهمی ایفا کردند که این عمکلردها از او یک سرمایه اجتماعی ساخت.

وی یادآور شد: در دوره‌ای که سرمایه‌ و پشتوانه همراه با آقای هاشمی آسیب دید، ایشان به دلیل انباشت تجارب نابی که در دوره‌های مختلف به دست آورده بود توانست شجاعت‌های ویژه‌ای را اعمال کند که مشاهده کردیم به واسطه همین شجاعت‌ها آن سرمایه اجتماعی بازتولید شد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: آقای هاشمی سرمایه اجتماعی‌اش را از گستردگی ارتباطاتش به دست آورده بود، اما آقای روحانی با آن گستردگی ارتباطات رو به رو نیست حتی نقدی که به ایشان می‌شود این است که با نوعی انزوا و با یک محدودیت در ارتباطات که بیشتر هم خودخواسته است رو به رو است.وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی پایگاه جدی نزد حوزه علمیه، انقلابیون و حتی در میان دگراندیشان و روشنفکران با همه نقدهایی به ایشان می‌کردند، داشتند. آقای هاشمی در بزنگاه‌های تعیین‌کننده انقلاب نقش بسزایی داشت. آقای هاشمی نزد امام و نزد رهبری با همه اختلاف دیدگاه‌هایی که داشتند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود و حتی در میان اصولگرایان هم جایگاه نسبتاً خوبی داشت بنابراین مقایسه آقای هاشمی با آقای روحانی از این جهت قیاس مع‌الفارق است.ظریفیان ادامه داد: با وجود این‌که اعتبار اجتماعی آقای روحانی به دلایل‌ عدیده‌ای بخصوص در دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش به شدت آسیب دید، اما متصورم ایشان می‌تواند همچنان نقشی ایفا کند، چرا که آقای روحانی، یک روحانی است و قدرت‌ها و ضعف‌های خودش را دارد.

خبر مرگ یک زندانی به‌دلیل ضرب و شتم توسط ماموران تکذیب شد

خبر مرگ یک زندانی به‌دنبال ضرب و شتم توسط ماموران زندان سنندج تکذیب شد.به گزارش روابط‌عمومی زندان سنندج، خبر مرگ یک زندانی به دنبال ضرب و شتم توسط ماموران زندان سنندج کذب است.خسرو جمالی‌فر، سابقه‌دار و متهم به دو فقره قتل و محاربه، در درگیری داخل بند با یک زندانی دیگر که وی نیز به دلیل ضرب و جرح دوران محکومیت خود را طی می‌کند، فوت شده است.این دو زندانی باهم درگیر می‌شوند که توسط مراقبین از هم جدا و خسرو جمالی‌فر با تصمیم شورای انضباطی و تائید قاضی ناظر زندان جدای از سایرین نگهداری می‌شود، نفر دوم نیز به دلیل صدمات وارده به مراکز درمانی منتقل می‌شود.در سرکشی مراقبین، مرحوم جمالی‌فر اظهار سردرد می‌کند که بلافاصله به بهداری زندان و سپس به بیمارستان اعزام می‌شود که متاسفانه پس از یک ساعت در بیمارستان فوت می‌کند. علت تامه فوت توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.شایان ذکر است زندانی مذکور دارای سوابق متعدد درگیری با مددجویان و خودزنی در حضور قاضی ناظر زندان بوده است.

امام جمعه اهواز: لباسِ پاره پوشیدنِ جوانان چندش آور است

وی با اشاره به نحوه پوشش در جامعه اسلامی بیان کرد: توجه به پوشش خیلی مهم است اینکه یک جوان امروز لباس پاره می‌پوشد، بسیار چندش آور است.امام جمعه اهواز با اشاره به آیات مختلف قرآن کریم درباره سبک زندگی بیان کرد: باید گفتمانی در مقوله های گوناگون سبک زندگی اسلامی ایجاد شود چراکه ضعف در فرهنگ کار جمعی، افزایش آمار طلاق، نبود انضباط لازم در فرهنگ رانندگی، رواج دروغ و کاهش ازدواج و فرزند آوری نمونه‌هایی از فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی است .

بور بور: اداره کشور«بدون برجام»یعنی بدون نفت

فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز باید فکر کنیم که نفت نداریم. مگر همه کشورهای دنیا نفت دارند؟ آن کشورهایی هم که نفت دارند پول نفت را به عنوان یک سرمایه برای توسعه درنظر می گیرند، نه برای پرداخت حقوق کارمندان و هزینه های جاری.قرائن و شواهد نشان می دهد که دولت رئیسی اشتیاقی برای مذاکره ندارد و بیشتر توجه خود را معطوف به اداره کشور «بدون برجام» کرده است.حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره پلن دولت رئیسی برای اداره کشور بدون برجام گفت: دولت براساس آنچه اتفاق می افتد و می تواند محاسبه کند، چنین تصمیمی گرفته است. امروز ناوهای آمریکا برای نفت‌کش‌های ما مزاحمت ایجاد می کنند، پس اگر ما غیر از این فکر کنیم اشتباه فکر کرده ایم.وی افزود: عده‌ای در 13 آبان سال 58 از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند اما متأسفانه امروز همان‌ها دم از مذاکره و مصالحه با آمریکا می زنند و حتی به آمریکا پالس می دهند که اگر تحریم ها را محکم کند ایران تسلیم می شود. تاریخ نشان می دهد که ما هر قدمی به عقب برداریم آمریکا یک قدم به جلو می آید. حضرت امام (ره) فرمود «آمریکا بگوید حد توقفش کجاست تا ما همانجا با شما مذاکره کنیم».این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: آقای رئیسی راه دیگری ندارد، غیر از آنکه همه برنامه هایش را با درنظر گرفتن تحریم ببندد. حالا اگر تحریم لغو شد، چه بهتر اما اگر نشد باید براساس شرایط موجود عمل کند. ایران اعلام کرد «آمریکا برای نشان دادن حسن نیت 9 میلیارد دلار ایران را آزاد کند» اما آمریکا زیر بار این مسئله نمی رود.وی ادامه داد: 8 سال اداره کشور با بی‌تدبیری دولت گذشته به موضوع برجام وصل شد. آقای ظریف جمله معروفی دارد که اعلام کرد «در همان لحظه اول اجرای برجام همه تحریم ها برداشته می شود.» اما برجام اجرایی شد و حتی یک دلار از پول های خود ما نتوانستیم وارد کشور کنیم.

روایت رئیس مجلس از دیدار با یک معلم فداکار

رئیس مجلس گفت: در مجلس یازدهم به دنبال آن هستیم که مسائل آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهیم و به وظایف خود در قبال معلمان عمل کنیم.محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، با تأکید بر ضرورت حمایت از فرهنگیان نوشت: توفیق داشتم تا در روز دانش‌آموز سرزده به دیدار یکی از معلمان فداکار کشورمان بروم؛ خانم ثریا مطهرنیا پس از نزدیک به سه دهه خدمت صادقانه در راه تربیت دانش‌آموزان در نقاط محروم و روستاهای دور دست و کم جمعیت، امروز در سطح جهانی شناخته شده و الهام‌بخش سایر معلمان هستند.وی در ادامه این مطلب آورده است: خانم مطهرنیا، آموزگار اهل بیجار استان سرافراز کردستان، حتی در ایام تعطیل و در فصل تابستان نیز در روستا علاوه بر پیگیری امور تحصیلی دانش‌آموزان به خانواده‌های نیازمند کودکان بیمار نیز کمک‌های فراوانی کرده است. ⁣رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این معلم فداکار در سال‌های خدمت خود به لطف خداوند متعال موفق شده است، بیش از هزاران کودک بیمار را در شهرستان و روستاهای محروم شناسایی کرده و از طریق ارتباط گیری با خیرین و موسسه‌های خیریه راه سخت و هزینه بردار درمان را برایشان قدری آسان نماید.وی نوشت: قدردانی از زحمات بی‌دریغ او و تمامی افرادی که عمر خود را وقف آبادانی ایران و رفع مشکلات مردم کرده‌اند، کمترین وظیفه‌ای است که بر دوش ماست. ⁣رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی همچون «مطهرنیا» و تمامی معلمان دلسوز و فداکار ایران اسلامی، حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند و مهم‌ترین نقش را در ساختن آینده ایران عزیز ایفا می‌کنند، تاکید کرد: امیدوارم در مجلس یازدهم بتوانیم پاسخی در خور به مطالبات بر حق فرهنگیان عزیز بدهیم و با در اولویت قرار دادن پیگیری مسائل آموزش و پرورش و ریل‌گذاری تحقق تحول بنیادین واقعی در این بخش، به وظیفه خود در قبال تمامی معلمان عزیز و فداکار کشورمان عمل کنیم.

حقیقت‌پور: عوامل نفوذی حمله سایبری را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم

منصور حقیقت پور از نمایندگان پیشین مجلس گفت: بر ماست که اگر فهمیدیم حمله سایبری از کجا صورت گرفته است، اولا اگر عوامل نفوذی باشد باید نفوذی‌ها را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم و این تنبیه جاسوس‌ها و خائن‌ها است که آنها را در پمپ بنزین‌های جمهوری اسلامی ایران آویزان کنند و اگر منشا خارجی داشته باشد ضربه دوم ما باید از ضربه اول بزرگ‌تر باشد. زدی ضربتی، ضربتی نوش کن! آنها باید منتظر باشند تا جوانان ما جواب لازم را به آنها بدهند و انشالله این ضربه را خواهند زد و این انتقام را خواهند گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد بسته ویژه خبری بسته خبری اخبار روز ربیع الاول غلامرضا ملابیگی طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد پمپ بنزین ها آقای روحانی آقای هاشمی اداره کشور عباس عبدی قیام سپید یک زندانی رئیس مجلس تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره باخت شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان در باز نخست سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، توضیح داد: ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم کسانی که خودشان را به خواب زده‌اند را نمی‌شود بیدار کرد، کسانی هم که منطقی موضوع را نگاه می‌کنند شرایط بازی را درک خواهند کرد.

او ادامه داد: شرایط سختی بود اما بازیکنان ما تعهدات کاری خود را به صورت کامل در زمین و بیرون زمین انجام دادند، یقینا اگر کاستی هم وجود داشت از طرف من بود. زیاد دوست ندارم وارد این موارد حاشیه‌ای شوم و شرایط را شرح بدهم، اما مطمئنا کسی که نمی‌خواهد متوجه شرایط شود را نمی‌توان قانع کرد و بنده هم هیچوقت دنبال این موضوعات نبوده‌ام.

سرمربی تیم شهرداری گرگان با اشاره به زیاد بودن مشکلات تیم، اظهار کرد: باید آن کاستی‌ها و کمبودهایی که تیم داشته را خیلی زود برطرف بکنیم و تا الآن هم خیلی دیر شده است، امیدوارم بتوانیم یک شرایط با ثبات را برای تیم فراهم کنیم تا در بقیه فینال سوپر لیگ غرب آسیا، پلی‌آف لیگ داخلی و سپس در جمع هشت تیم آخر غرب آسیا، با شرایط خوبی پا به میدان مسابقات بگذاریم. 

ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان در مصاحبه بعد از بازی خود گفت: «ما در این بازی ۳۵ اقدام سه امتیازی داشتیم که فقط ۷ بار از این اقدام‌ها تبدیل به امتیاز شد، وقتی این اندازه توپ از دست می‌دهیم، راهی برای بردن وجود ندارد.»

هاشمی درباره شرایط بازی و اظهار نظر کاپیتان تیم خود نیز گفت: من کاری با صحبت‌های ارسلان ندارم، اما ما ۸۱ اقدام به شوت زنی مقابل ۵۹ اقدام حریف داشتیم، حتی چندتا از اقدام‌های سه امتیازی ما در جریان بازی اوپن شات (بدون دفاع) بود که گل نشد. توپ‌های ساده‌تری هم بود که حتی بازیکنان باتجربه ما مثل خود ارسلان کاظمی نتوانستند آن‌ها را تبدیل به امتیاز کنند که عجیب بود. ضمن اینکه من قبول دارم تعدادی از شوت‌های ما هم در شرایط سخت شلیک شد.

او تاکید کرد: با این حال وقتی شما در یک بازی تعداد اقدام به شوت‌های بیشتری دارید یعنی شرایط کسب امتیاز را داشته‌اید اما این اتفاق رخ نداده که باید بررسی شود. یک قسمتی از این آمار هم به ساختار دو تیم و یک قسمت هم به نگاه‌ها برمی‌گردد. در کل من از طرف خودم و کادرفنی خجالت می‌کشم که اینگونه نتیجه را واگذار کردیم و از همه هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم. همه تلاش خود را می‌کنیم که با بهتر شدن شرایط،‌ عملکرد بهتری را در بازی‌های آینده به ثبت برسانیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ادامه با اشاره به اینکه بهتر شدن شرایط نماینده ایران به یک کار و همدلی همگانی بستگی دارد، توضیح داد: نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات بشوم، اما مطمئن باشید که برای بهتر شدن شرایط تیم شهرداری گرگان همه عوامل از جمله خودم، کادر فنی، بازیکنان، عوامل باشگاه و فدراسیون باید دست در دست هم بدهند. اگر کسی خیلی علاقه دارد که بگوید به ما چه ربطی دارد، من با مستندات به او عرض می‌کنم که این شرایط تیم چه ربطی به او دارد.

او گفت: این کاستی‌ها از طرف همه بوده است. اگر کسی دنبال دلیل باشد من می‌توانم برای همه این حوزه‌ها دلیل بیاورم. همه این عوامل باید کمک کنند تا تیم جمع و جور شود. عادت ندارم بهانه بیاورم. لطف کنند همه کمک کنیم تا آخر سر یک نفر را سیبل انتقادات نکنیم چون درست نیست.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه مسابقات، بازیکن خارجی یا حامد حدادی را در ترکیب تیم خود خواهد داشت، توضیح داد: بنده راه‌حل را گفتم و این راه‌حل به همه ما برمی‌گردد که چگونه خودمان را به بازی چهارشنبه برسانیم. همه این‌ها در همان جواب قبلی من است. برای موفقیت این تیم اگر همه عوامل کمک نکنند، هیچگونه موفقیتی حاصل نخواهد شد. بیشتر از این نیز دوست ندارم وارد جزئیات شوم چون در اخلاق من نیست که خیلی بهانه جویی کنم. 

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟