Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان گفت: احساسی بازی کردن را دوست ندارم و نمی‌خواهم بازیکنانم احساسی بازی کنند. به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول فوتبال خیلی خوبی را ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم و حتی یک موقعیت خوب را هم از دست دادیم. در مجموع فوتبال مالکانه خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم همان کار را داشتیم تکرار می‌کردیم اما برخلاف بازی، بازیکنان‌مان تمرکزشان را روی یک ضربه کرنر از دست دادند و همان توپ آمد و گل خوردیم. به نظر من هیچ مشکلی نبود و بالاخره یک تیم گل می‌خورد و یک تیم هم گل می‌زند.

او ادامه داد: ما در یک صحنه هم بازیکن‌مان را از دست دادیم و اخراج شد اما بعد از آن شروع کردیم به یک بازی احساسی و آن تمرکزی که باید در سازمان دفاعی داشته باشیم را نداشتیم و یکی دو موقعیت خیلی خوب را به حریف دادیم و خوشخبتانه گل بیشتری نخوردیم. در مجموع باید این را بگویم که فوتبال چنین روزهایی را هم دارد چون موقعیت‌هایمان گل نشد، پنالتی را خراب کردیم و یک اخراجی دادیم.

سرمربی سپاهان با بیان این‌که احساسی بازی کردن را دوست ندارم و نمی‌خواهم بازیکنانم احساسی بازی کنند، گفت: من دلم می‌خواست جدا از هر نتیجه‌ای بازی تاکتیکی‌مان را ادامه می‌دادند. از ۲۵ دقیقه آخر راضی نیستم و به دلیل عدم تمرکز بعد از اخراج شدن، از بازیکنانم راضی نیستم. به ذوب‌آهن باید تبریک گفت چون برد شیرینی را بعد از چندین سال به دست آوردند.

او درباره جان باختن هوادار سپاهان گفت: دیشب از هواداران خواهش کردم که به همراه اتوبوس به سمت ورزشگاه حرکت نکنند. هیچ چیزی ارزش ندارد یک نفر را از دست دهیم و خانواده‌اش داغدار شود. قبل از بازی متوجه شدیم که چنین اتفاقی رخ داد و این مساله روی بازیکنان و روی تیم تاثیر گذار است. بچه‌ها حس خوبی ندارند وقتی می‌فهمیم هواداری جانش را از دست داده است. لطفا به دنبال اتوبوس نیاید.

نویدکیا درباره احساسی بازی کردن سپاهانی‌ها گفت: یک مقدارش به فرهنگ فوتبالی ما برمی‌گردد. ما یاد نگرفتیم و شاید خوب آموزش ندیدیم. ما مربیان هم گاهی اوقات ممکن است احساساتی شویم و تصمیم عجولانه‌ای بگیریم. یک مقدارش فرهنگی است و یک مقدارش هم این است که از وقتی که سرمربی سپاهان شدم چنین اتفاقی را تجربه نکرده بودیم. تیم‌ها حتی اگر ببازد هم نباید احساسی بازی کنیم و نباید نظم فوتبالی را از دست دهیم. من دلم می‌خواهد تلاش کنم تا آنجایی که می‌شود این مساله را کم کنم.

او درباره اخراج جلال‌الدین علی محمدی گفت: او بسیار باتجربه است و اگر بازیکن دیگری بود، احساسی عمل کردن را قبول می‌کردم. من فکر می‌کنم می‌خواست زودتر به بازی برگردد و دستش به بازیکن حریف خورد. مطمئنم او از قصد این کار را نکرد و باید با او صحبت کنیم. در فوتبال راحت‌ترین کار این است که یک نفر را جریمه کنید یا این‌که همه چیز را گردن بازیکنان بندازیم. من می‌خواهم فنی صحبت کنم و این مسائل جزئی از فوتبال است. البته نمی‌خواهم توجیه کنیم چون به تیم آسیب رسید.

نویدکیا درباره مصدومیت اسماعیلی فر گفت: او مصدوم شد و به این دلیل او را تعویض کردیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال سپاهان محرم نويدكيا احساسی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

دیگر خبرها

  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)