Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احسان اصنافی شهردار شیراز در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی استان فارس و جمعی از دانشجویان بسیجی گفت: باید سیاست‌ها گفته شود و برای شهرمان برندسازی کنیم.

او ادامه داد: با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۷ به شیراز، ایشان شاخص‌ها را بالاتر از همه عناوین تعیین کردند و با اعطای عنوان سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی به شیراز، تکلیف را مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصنافی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضاء دولت سیزدهم عنوان کرد: یکی از وظایف دولت بازگرداندن اعتماد مردم است و با این سخن وضعیت ما نیز مشخص شد.

او با ذکر اینکه فضای شهرداری با سایر ارگان‌ها متفاوت است، تصریح کرد: شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است و وضعیت ما درآمد، هزینه است.

شهردار شیراز با ذکر اینکه مواردی همچون جمع آوری پسماند و نگهداری فضای سبز را نمی‌توان معطل کرد، بیان داشت: در انتصابات باید با تدبیر پیش رفت تا خللی در امور شهر و شهروندان پیش نیاید.

او با بیان اینکه آرمانگرایی را باید با واقعیت تطبیق داد، اذعان داشت: بسیاری از موارد را مطالبه می‌کنیم، اما با واقعیت فاصله دارد، بنابراین پذیرش حالت بهینه یا بهترین وضعیت می‌تواند مطلوب باشد.

به گفته این مدیر شهری، گاهی اوقات واقعیت با اطلاعات ما همخوانی ندارد بنابراین رعایت تقوا بسیار مهم است.

او درخصوص معتادین متجاهر خاطرنشان کرد: بسیاری از معتادین متجاهر در شهر شیراز از استان‌های دیگر به این شهر آمده اند و برای ساماندهی به وضعیت آنان جلساتی را با دستگاه‌های استانی داشته ایم که امیدواریم موثر واقع شود.

اصنافی پیرامون دریافت ایده‌های شهروندان به ویژه دانشجویان تصریح کرد: در‌های شهرداری شیراز بر روی ایده‌ها و پیشنهادات باز است که از طریق معاونت برنامه ریزی شهرداری میتوان اقدام کرد.

او در ادامه به موضوع مدیریت واحد شهری اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسائل شهر با مدیریت واحد شهری قابل حل است.

شهردار شیراز با تاکید بر حضور در میان اقشار مختلف مردم متذکر شد: همچون گذشته برای حضور در میان مردم از جمله حضور در مساجد مختلف سطح شهر برنامه داریم و این اقدام استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار شیراز حل مسائل مدیریت واحد شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است