Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رحیمی سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت بسیج کشور سطح رقابت‌های لیگ برتر را بالا ارزیابی کرد و گفت: بیشتر کشتی‌گیران جوان تیم مقاومت پیش از لیگ در رقابت مهم دیگری کشتی نگرفته بودند.

نفر سوم بازی‌های المپیک ریو، پشتوانه‌سازی را در اولویت برنامه‌هایش عنوان کرد و اظهار داشت: رقابت‌های لیگ فرصت بسیار خوبی است تا کشتی گیران جوان و نفرات با تجربه تن به تن شوند و همین موضوع باعث می‌شود آزادکادان جوان ضمن کسب تجربه برای حضور در مسابقات بزرگ دیگر ترس و واهمه‌ای نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان جهان رشد فنی کشتی‌گیران را بسیار پر اهمیت دانست و تصریح کرد: با وجود کم‌تجربه‌گی اعضای تیم در مقابل کشتی‌گیران تیم‌هایی که هزینه‌های بسیاری انجام داده‌اند، در مجموع از نتایج کسب شده رضایت داریم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه به هدف اصلی خود که همانا پشتوانه‌سازی است دست یافتیم با برنامه‌ریزی بهتر در دور برگشت رقابت‌ها حضور پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت بسیج کشور با بیان اینکه برای سربلندی کشتی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: برای حسن رحیمی فرق چندانی ندارد که کجا به کشتی می‌تواند خدمت کند، چه در باشگاه باشم، چه در لیگ و چه در رده ملی با همه وجود دوست دارم دینم را به ورزش اول کشور ادا کنم.

دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب به میزبانی تیم صنایع مازندران در شهر جویبار برگزار شد که در نهایت تیم‌های ستارگان ساری، صنایع مازندران، خراسان جنوبی و باشگاه مقاومت بسیج در جایگاه اول تا چهارم رده بندی این گروه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید

آذرپیرا فینالیست شد/ حضور محمدنژاد جوان، فضلی و سوادکوهی در گروه بازنده‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!