Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: امروز شاهد حجم بالای تردد و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزندگی معابر هستیم. 

سرهنگ رنجبر گفت: در روزهای بارانی به علت کاهش دید رانندگان، لغزندگی معابر و استفاده از خودروهای شخصی با افزایش ترافیک مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خیابان دماوند در مسیر شرق به غرب، خیابان انقلاب، خیابان آزادی و بزرگراههای شهید همت ، حکیم و امام علی ( ع) جزو پرترافیک ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.

رنجبر افزود: ترافیک درشیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از میدان آزادی و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی، سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب شمیران نو، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از شیشه مینا و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای بار ترافیکی هستند.

وی به رانندگان توصیه کرد که در روزهای بارانی حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرهنگ رنجبر پلیس راهور باران بارندگی لغزندگی معابر ترافیک بزرگراه ترافیک سنگین موتورسوار مسیر شرق به غرب مسیر غرب به شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران