Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد آقازاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه هشت نفر و روز پیش نیز هفت نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با اضافه شدن آنها، کل فوتی های ناشی ازکرونا در استان به ۶ هزار و ۹۳۳ تن رسید.

وی اضافه کرد: البته از این تعداد به ترتیب چهار و ۲ نفر مربوط به ارومیه بوده که همچنان سهم بالای ارومیه را در فوتی های ناشی از کرونا در استان نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۷۰۸ نفر به تعداد مبتلایان و حدود ۲۱۰ نفر به تعداد بستری شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی اضافه شد و تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در آذربایجان غربی به ۳۰۸ هزار و ۴۳۲ نفر افزایش یافت.

آقازاده ادامه داد: همچنین در حال حاضر، هزار و ۱۲ نفر در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلا به سندرم حاد تنفسی بستری هستند.

وی گفت: از این تعداد، ۲۱۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و ۴۱ نفر تحت ونتیلاتور قرار دارند.

به گزارش ایرنا، تعداد فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی در روز ۲۶ شهریور سال جاری به ۶ هزار نفر رسیده بود که طی ۵۰ روز اخیر، بیش از ۹۰۰ نفر به این تعداد اضافه شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی ناشی از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • نماینده شیراز: طبل رسوایی غرب و غربگرا‌ها با هم به صدا در آمده است
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج