Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و در یک بازی سخت و سنگین در هوای بارانی شیراز مقابل فجر این شهر متوقف شد.

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دلایل توقف استقلال در شیراز مقابل فجرسپاسی و البته رفتارهایی که از کادر فنی تیم شیرازی لب خط سر زد حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

دلیل توقف استقلال در شیراز پس از سه پیروزی متوالی چه بود؟

من فکر می کنم دلیل اصلی اش شرایط بد زمین مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تیمی است که فوتبال را روی زمین بازی میکند ولی چمن نامطلوب زمین حافظیه مانع از انجام کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها شد و آنها به جز چند موقعیت محدود، فرصت چندانی نداشتند. سازمان لیگ باید نسبت به چنین استادیوم هایی که در سطح لیگ برتر نیستند حساسیت بیشتری به خرج بدهد.

روی گلی که استقلال خورد چه کسی را مقصر می دانید؟

قطعاً روی ارسال ها از نقطه کرنر بازیکنان تیم باید بیش از دروازه‌بان مراقب نفرات حریف باشند. در لحظه ارسال کرنر دو بازیکن استقلال به هیچ وجه روی تیر یک یار حریف را پوشش ندادند و این فرصت ایجاد شد تا استقلال در زمان بدی گل بخورد که دیگر فرصتی برای جبران نداشته باشد. اما یک نکته مهم.

چه نکته‌ای؟

در لیگ برتر و حرفه ای از این قبیل گل ها کمتر دیده می شود. این سبک گل زدن مخصوص لیگ های دسته دو و سه و گاهاً لیگ یک است. اتفاقاتی که در بازی فجر و استقلال رخ داد باعث شد تا من همچنان تیم شیرازی را یک تیم دسته یکی ببینم که هنوز متوجه نشده به لیگ برتر آمده است.

چطور؟

فوتبال بِکش بِکش و شلوغ کاری های کنار خط مختص باشگاه‌های دسته یک و زیر گروه است. در لیگ برتر کسی از این کارها نمی کند. اگر کادر فنی فجر آن شلوغ بازی ها را درنمی ‎آورد مسابقه پنج دقیقه وقت اضافه نداشت و استقلال برنده می شد. البته مربیان استقلال هم باید باهوش تر عمل می‌کردند.

در چه موردی باید باهوش عمل می‌کردند؟

استقلال اصلا رو به ضد فوتبال نیاورد. استقلال در دقیقه ۹۳ بازی مثل دقیقه یک بازی می کرد. تیمی که یک گل جلوست باید حفظ توپ کند و دست از بازی هجومی بکشد. آن هم در زمین بد حافظیه و هوای بارانی. حسین زاده در دقیقه ۹۴ داشت نفوذ می کرد که توپ لو رفت و همان رفت و کرنر شد. استقلال خودش به فجر موقعیت داد و آنها هم که یک تیم دونده، جوان و با انگیزه بودند و می خواستند خودی نشان بدهند با تلاش زیاد گل تساوی را زدند تا کادر فنی فجر نتیجه دلخواهش را بگیرد. می خواهم بگویم می‌توان در طول یک بازی ۹۰ دقیقه ای برای دقایقی هم زیبا هم بازی نکرد. مربیان استقلال باهوش نبودند تا تیمشان را تشویق به حفظ توپ کنند. اینجاست که بودن یک بزرگتر به تیم نظم می دهد.

ضعف مفرط استقلال کجا بود؟

بزرگترین ضعف این تیم، نداشتن یک گرداننده خوب توپ است. استقلال به دو بخش تقسیم شده؛ دفاع و حمله! کسی آن وسط نیست که توپ را از دفاع به حمله یا برعکس منتقل کند. وقتی شما سه تا فوروارد را آن جلو می گذارید باید کسی باشد که به آنها توپ بدهد یا نه؟ در چنین شرایطی استقلال به جای بازی با سیستم ۳-۴-۳ با سه دفاع باید با روش ۴ دفاعه بازی کند و قبل از گل زدن به فکر گل نخوردن باشد. هافبک های فعلی استقلال در دفع توپ و بازیسازی توانمند نیستند. حتی هماهنگ هم نیستند.

این تساوی چه تاثیری در روحیه تیمی استقلال خواهد داشت؟

من فکر می کنم با توجه به نزدیک شدن مسابقات دشوار مقابل مدعیان اصلی لیگ این تساوی تلنگر خوبی برای استقلال بود که به موقع به این تیم زده شد تا بیش از پیش روی نقاط ضعف خودش و البته رقبا کار کند. استقلال باید پخته تر عمل کند چون حریفانی مانند گل گهر، پرسپولیس و سپاهان با این قبیل تیم ها تفاوت دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه فجرسپاسی شیراز فرشاد فلاحت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک