Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:37:48 GMT

پاداش چرب برای سوری‌ها در صورت شکست ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۰۸۳۵

پاداش چرب برای سوری‌ها در صورت شکست ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «الکوره» خبر داد نزار محروس سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از فدراسیون این کشور درخواست کرد در صورت برد در دو بازی پیش رو مقابل ایران و عراق در انتخابی جام جهانی 2022 پاداش 10 هزار دلاری به بازیکنان اهدا شود.

آینده نزار محروس روی نیمکت تیم ملی سوریه بستگی به نتایج دو دیدار پیش رو مقابل ایران و عراق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کشورمان اکنون با کسب 10 امتیاز صدرنشین گروه اول انتخابی جام جهانی 2022 است. دیدار شاگردان اسکوچیچ در دور پنجم و ششم به ترتیب مقابل لبنان و سوریخ در تاریخ های 20 و 25 آبان برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی سوریه پاداش برای سوری ها انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق