Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی در   پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند مجید رجبی به عنوان مدیرعامل جدید این پالایشگاه معرفی و از زحمات غلامحسین رمضان پور تقدیر شد.

حسین رجبی، فرماندار شازند فرماندار شهرستان شازنددر این مراسم با بیان اینکه در دوره مدیریت قبل همکاری مطلوب و قابل توجهی با اعضای شورای اداری شهرستان بوده خواستار ادامه این روند وافزایش آن در دوره جدیدمدیریت پالایشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی افزود: درشهرستان شازند با وجود گستردگی وتعداد کثیر شهر و روستا در شهرستان نیاز به حمایت ویژه در زمینه اشتغال، ایجاد فضای سبز، افزایش اعتبارات واصلاح نحوه توزیع عوارض آلایندگی و... وجود دارد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با حضورسالاری معاون وزیر نفت به اتفاق حسین رجبی فرماندار شهرستان شازند به همراه ائمه جمعه شهرستان و دیگر مسؤلین در سالن جلسات پالایشگاه برگزارشد.

پالایشگاه نفت امام خمینی شازند یکی از پیچیده‌ترین و بروزترین پالایشگاه‌های نفت دنیا است که همه فرآیند‌های مدرن جهش تولید فراتر از نیاز پالایشگاه‌های دنیا را در اختیار دارد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پالایشگاه امام خمینی شازند شهرستان شازند نفت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مطهری امام
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند