Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی داوودی مدال طلای قهرمانی آسیا در ازبکستان، جواد نادری مدال نقره قهرمانی جهان در بلاروس، محسن بیرانوند مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا، سعید علی‌حسینی مدال طلای قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کره جنوبی و رضا عباسپور مدال طلای قهرمانی جهان در عربستان را به موزه فاطمی اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فتح‌الله‌زاده مدیر کتابخانه موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت از اهدای ۵ مدال توسط ورزشکاران قهرمان رشته وزنه‌برداری به موزه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت ایام معصومیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اسامی این ورزشکاران ابراز کرد: علی داوودی قهران المپیک و جهان، مدال طلای قهرمانی آسیا در ازبکستان، جواد نادری قهرمان جهان و آسیا، مدال نقره قهرمانی جهان در بلاروس، محسن بیرانوند قهرمان جهان و آسیا، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا، سعید علی‌حسینی قهرمان جهان و آسیا، مدال طلای قهرمانی باشگاه‌های آسیا در کره جنوبی و رضا عباسپور قهرمان جهان، مدال طلای قهرمانی جهان در عربستان را به موزه فاطمی اهدا کردند.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این قهرمان‌ها به همراه ۲۵ نفر از ورزشکاران رشته وزنه‌برداری در بازدید از موزه فاطمی متبرکات نفیسی از موزه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها دریافت کردند و لوح یادبودی از طرف موزه به آن‌ها اهدا شد.

وی گفت: این ۵ قهرمان رشته وزنه‌برداری ضمن اهدای مدال‌های خود درخواست خادمی افتخاری حضرت معصومه سلام الله علیها را داشتند که درخواست‌شان به واحد مربوطه ارسال شد.

خاطرنشان می‌شود، مراسم غبارروبی مضجع شریف بانوی کرامت در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها با حضور این ورزشکاران قهرمان و با سخنرانی یکی از کارشناسان مذهبی حرم مطهر برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزنه برداری مدال طلای قهرمانی قهرمانی جهان سلام الله علیها قهرمانی آسیا وزنه برداری قهرمان جهان مدال نقره حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا

نازنین فاطمه عیدیان در مرحله نهایی ماده ۴۰۰ متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با تاریخ‌سازی به مدال طلا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان موفق شد در مرحله نهایی ماده 400 متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا در شهر دبی امارات، ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب کند.

او موفق شد با ثبت حد نصاب 58.86ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده که با حد نصاب59.16(1402/6/10-تهران) در اختیار شهلا محمودی بود را ارتقا داد.

عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  به دست آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم