Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:27:56 GMT

سفر سید مقتدی صدر به بغداد نیمه‌کاره ماند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۰۹۸۶

سفر سید مقتدی صدر به بغداد نیمه‌کاره ماند

سخنگوی رهبر جریان صدر عراق اعلام کرد که سید مقتدی صدر در اعتراض به تشدید درگیری‌ها در بغداد، پایتخت را ترک کرده است.

به گزارش مشرق، سخنگوی رهبر جریان صدر عراق در اطلاعیه‌ای گفته که سید مقتدی صدر در اعتراض به تشدید درگیری‌ها در بغداد، پایتخت را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: ائتلاف الفتح:عاملان حمله به معترضان مجازات شوند

به گزارش بغداد الیوم، در این اطلاعیه به هواداران جریان صدر توصیه شده که خویشتنداری کرده و از ورود به تنش‌ها شدیدا پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر بغداد از صبح جمعه شاهد جو امنیتی بود و نیروهای امنیتی و پلیس بعد از اعلام فراخوان گروه‌های معترض به نتایج انتخابات اخیر برای برگزاری تظاهرات در میادین و خیابان‌های اصلی این شهر به ویژه در منطقه الخضراء (منطقه سبز) حضور منتشر شدند. در این منطقه اکثر سفارات و ادارات دولتی در این بخش از شهر قرار دارند.

بر اساس گزارش‌ها درگیری‌های شدیدی بین نیروهای امنیتی و معترضان به نتایج انتخابات رخ داده است که در نوع خود کم سابقه بوده و باعث کشته و زخمی شدن شماری شده است که همین مسئله واکنش طیف زیادی از رهبران سیاسی و مقامات عراق را در پی داشته باشد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مقتدی صدر منطقه سبز شهر بغداد عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • میوه‌های «وعده صادق» در موازنه جدید منطقه
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد