Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نخست از دور رفت هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال زنان هفته گذشته طی سه روز و با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد.

قرار بود این رویداد با حضور ۹ تیم برگزار شود که با عدم حضور تیم اشتاد سازه قهرمان فصل قبل در مرحله تست کرونا و عدم ثبت نام بازیکنان و کادر تیم در سامانه، لیگ با هشت تیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با پایان یافتن مرحله نخست دور رفت، طبق برنامه مسابقات لیگ با یک تعطیلی بیش از یک ماه و نیم روبرو خواهد بود. قرار است در چند روز آینده اردوهای تیم ملی هندبال زنان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آغاز شود و به همین واسطه برگزاری مسابقات لیگ هم به بعد از این زمان موکول خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ملی تا حضور در مسابقات قهرمانی جهان یک ماه فرصت آماده سازی دارد و دو سه هفته نیز زمان برگزاری این رویداد است. به همین واسطه یک تعطیلی چند هفته‌ای برای لیگ خواهیم داشت.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در خصوص وضعیت تیم اشتاد سازه هم گفت: این تیم علی رغم اعلام آمادگی اولیه در مرحله تست کرونا حاضر نشد و اسامی بازیکنان و کادر خود را در سامانه لیگ ثبت نکرد. به همین منظور در مرحله اول غایب بود و طبق قوانین تیمی که در این مرحله نباشد در لیگ نیز حاضر نیست.

وی بیان داشت: طبق قوانین باید منتظر برگزاری نشست کمیته انضباطی برای بررسی وضعیت این تیم باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال بانوان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: تیم بانوان مازندران عنوان نایب قهرمانی مسابقات مینی گلف کشور را کسب کرد.

این مسابقات که با حضور ۲۴ استان به میزبانی اصفهان برگزار شد، در نهایت در یک جدال نزدیک و حساس تیم قم قهرمان شد، مازندران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و خراسان جنوبی نیز عنوان سومی را کسب کرد.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر با حضور مسئولان فدراسیون در اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد