Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پس از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس این تیم در خط دفاعی مهره‌های خوبی جذب کرده و با حضور علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی در کنار سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علی شجاعی و مهدی شیری به نظر می رسید در خط دفاعی با چالش چندانی روبرو نشود اما تمام پیش بینی ها اشتباه از آب درآمد.

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در دیدار حساس با الهلال عربستان از زوج سید جلال حسینی و فرشاد فرجی استفاده کند اما این زوج در بازی مورد اشاره چندان موفق نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان پرسپولیس البته درآن دیدار نمایش نسبتا قابل قبولی در میان بازی نومید کننده اغلب بازیکنان این تیم داشت.

در ادامه و در مسابقات لیگ برتر نیز سرمربی پرسپولیس باز به همین زوج سید جلال حسینی و فرشاد فرجی اعتماد کرد.

پرسپولیس در لیگ برتر نیز در ۳ مسابقه ابتدایی خود ۳ گل خورد تا یحیی گل محمدی نگران وضعیت خط دفاع تیم خودش شود.

شکست تلخ و دوباره در شهر اراک عاملی شد تا سرمربی پرسپولیس تصمیم خودش را گرفته و در دیدار با گل گهر سیرجان، سید جلال حسینی را نیمکت نشین کند.

کاپیتان پرسپولیس در ۴۰ سالگی به سر می برد و چهره ای نادر در فوتبال است که توانسته تا این سن و سال دوام بیاورد.

درهمین راستا اخبار دیگری حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است پس از ۴ دیدار سنگین و ۹۰ دقیقه ای سید جلال حسینی برابر تیم های الهلال عربستان، فولاد خوزستان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در مصاف با گل گهر سیرجان به مدافع با تجربه و ۴۰ ساله خود استراحت بدهد.

این یک شیوه مرسوم در دنیای فوتبال است و مربیان به بازیکنان پا به سن گذاشته و با تجربه خود به رغم اعتقادی که دارند هر دو یا سه بازی در میان استراحت می دهند.

از آنجایی که علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی تازه به پرسپولیس پیوسته و هنوز با سایر نفرات خط دفاعی هماهنگی لازم را ندارند بنابراین یحیی گل محمدی در ۴ دیدار گذشته تیمش در ایران و آسیا از زوج سید جلال و فرشاد فرجی استفاده کرد.

اینکه یحیی گل محمدی تصمیم به تغییرات اساسی در خط دفاع خود گرفته یا اینکه خواسته است به سید جلال حسینی پس از چند بازی پرفشار استراحت بدهد در آینده مشخص می شود!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس گل گهر پرسپولیس خبر ویژه سیدجلال حسینی گل گهر یحیی گل محمدی سید جلال حسینی یحیی گل محمدی فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال