Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:55:27 GMT

ترافیک؛ مترو تهران را قفل کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۱۱۶

ترافیک؛ مترو تهران را قفل کرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: بدلیل ترافیک در خیابان های پایتخت امروز شاهد افزایش مسافران مترو بودیم اما هیچ نقص فنی در ایستگاه های مترو وجود نداشت.

علی عبداله پور افزود: طبق بررسی های انجام شده قطارها سر وقت خود به ایستگاه ها اعزام شدند اما بدلیل افزایش مسافران شاهد شلوغی در ایستگاه ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مواقع مردم برای سوار و پیاده شدن از قطار دچار مشکل می شوند و به همین منظور قطارها نیز با تاخیر از ایستگاه ها خارج می شوند اما سرفاصله حرکت قطارها همچون روزهای گذشته انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: در زمان بارندگی بدلیل ترافیک سنگین معابر شهروندان برای اینکه به موقع به محل کار برسند ترجیح می دهند از مترو استفاده کنند.

به گفته وی، به هرحال مترو وسیله ای سریع و به صرفه است که معمولا در فصل سرما و به ویژه به هنگام بارندگی مسافران این ناوگان افزایشی است.

به گزارش ایرنا، بدلیل بارش باران و ترافیک سنگین در معابر امروز (شنبه) شاهد افزایش جمعیت در بیشتر ایستگاه های مترو بودیم.

این ازدحام در ایستگاه های شادمان، میدان آزادی، چهارراه ولیعصر (عج)، دروازه دولت و میدان امام خمینی (ره) بیشتر بود.

هم اکنون ناوگان مترو تهران در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

برچسب‌ها معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه پروندهٔ خبری چهارگانه حمل و نقل عمومی پایتخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شهر تهران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ایستگاه ها مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز