Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:20:57 GMT

زننده اولین گل تاریخ هوادار در لیگ برتر (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۱۴۰

مهاجم باتجربه فوتبال ایران توانست در تیم جدیدش هم بدرخشد و یک رکورد تاریخی را به نام خود به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه" در چهاردهمین ماجراجویی باشگاهی محمد قاضی، این مهاجم 36 ساله فوتبال ایران تصمیم گرفت تا به تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تهران بپیوندد و به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن در جمع شاگردان عنایتی، بازوبند کاپیتانی را به بازوی خود ببندد؛ قاضی که در سه هفته نخست ناکامی در گلزنی بود، قصد داشت تا در مقابل تیم سابق خود به این طلسم پایان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم باتجربه هوادار از لحظه شروع مسابقه تیمش مقابل شهر خودرو، تکاپوی زیادی برای رسیدن به گل داشت و می‌خواست اولین گل تاریخ هوادار در لیگ برتر را به نام خود ثبت کند و آغازکننده گل‌های تیم عنایتی در لیگ بیست و یکم باشد.

 

 

دستاوردی که برای کسب آن قاضی زمان زیادی را چشم به راه نبود، چرا که روی ارسال از سمت چپ پیمان میری، مهاجم باتجربه هوادار با پرشی زیبا توانست بالاتر از مدافعان شهر خودرو به توپ ضربه بزند و ضربه او به شکلی تماشایی پس از اثبات به تیر افقی دروازه شهر خودرو، زیرطاق دروازه جلالی‌راد فرو آمد تا این‌چنین در دقیقه 9 تقابل هوادار-شهر خودرو نخستین گل لیگ برتری هوادار به ثبت برسد.

 

قاضی پس از به ثمر رساندن این گل، خود را به سرعت به رضا عنایتی رساند و گل خود را که گلی تاریخی برای باشگاه هوادار به شمار می‌رفت به سرمربی تیمش تقدیم کرد؛ بدون‌شک تجربه محمد قاضی که به مارکوپولوی فوتبال ایران به واسطه تعدد تعویض تیم‌هایش شهرت دارد، می‌تواند در لیگ بیست و یکم، کمک زیادی را به تیم کم‌تجربه و تازه لیگ برتری شده هوادار کند.

هوادار تهران محمد قاضی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران محمد قاضی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک