Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:47:46 GMT

وینفرد شفر در آستانه اخراج از الخور

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۲۶۲

الخور در 9 بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است

نتایج ضعیف شفر در فصل جاری لیگ ستارگان قطر باعث شده او در آستانه اخراج از الخور قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از استاد الدوحه، وینفرد شفر در یک قدمی اخراج از الخور قرار گرفته است. الخور در بازی هفته نهم خود در لیگ ستارگان قطر بازی را دو بر صفر به العربی واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حساب تیم شفر در 9 هفته حتی نتوانسته در یک بازی پیروز شود و این تیم با 4 امتیاز از 9 بازی در رتبه آخر یعنی دوازدهم لیگ قرار گرفته است.

شفر فصل گذشته هدایت این تیم قطری را بر عهده گرفت و توانست الخور را در لیگ نگه دارد.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم دراگان اسکوچیچ نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ جهان شد گل اللهیار صیادمنش به زسکا صوفیه (زوریا لوهانسک 2-0 زسکا صوفیه) ژاوی در آستانه بازگشت به بارسلونا در قامت سرمربی لوئیز سوارز: اگر توپ طلا را به لواندوفسکی ندهید، من توپ طلای خودم را به او خواهم داد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ