Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلسطینی‌ها در انگلیس در نامه ای از نخست وزیر این کشور خواستند بابت بیانیه بالفور عذرخواهی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از عربی۲۱، نگهبانان دفتر بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس "به دلایل امنیتی" از دریافت این نامه خودداری کردند اما هیئت فلسطینی تصمیم گرفته از طریق پست نامه را به دست جانسون برساند.

منیب المصری، رئیس این هیئت گفت، قبل از اینکه برای تحویل شخصی نامه به دفتر جانسون به لندن برود، آن را به کنسولگری انگلیس در قدس تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اظهاراتی به روزنامه نگاران گفت که هیئت فلسطین را در لندن همراهی کنند؛ چرا که شکایت نامه‌ای داخل انگلیس و خارج از آن تنظیم خواهد شد و تمامی کسانی که به انگلیس در بیانیه بالفور کمک کردند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. نامه‌ای که به جانسون فرستاده شده نخستین گام برای پیگرد تمامی کشورهایی است که از اشغالگر در برابر ملت فلسطین حمایت می‌کنند.

المصری بیانیه بالفور را "کاملا نژادپرستانه" خواند و تاکید کرد، ملت فلسطین نسبت به گرفتن حقوق خود که در اثر این بیانیه شوم از آنها سلب شده، مصمم هستند و هرچقدر هم طول بکشد حق به حقدار خواهد رسید و ملت فلسطین پیروز خواهد شد.

این نامه مقدمه ارائه شکایت به دادگاه‌های انگلیس است تا دولت را مجبور کند بابت بیانیه بالفور عذرخواهی و اعتراف کند که این بیانیه "اشتباهی تاریخی" در حق ملت فلسطین است و در آن مغلطه‌هایی است که باعث به وجود آمدن اشغالگر و مهاجرت اجباری فلسطینی‌ها از سرزمین و خانه‌هایشان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوریس جانسون بیانیه بالفور بیانیه بالفور ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • تاکید گروه‌های فلسطینی بر غیرقابل تغییر بودن مدیریت بر گذرگاه رفح
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس