Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بارسلونا خبر داد این باشگاه در تلاش برای جذب بازیکنی است که شانس کسب توپ طلا دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه بارسلونا که با معرفی رسمی ژاوی هرناندس به عنوان سرمربی جدید خود که قرار است تا سال 2024 هدایت کاتالان‌ها را برعهده داشته باشد، امیدوار هستند فصلی نو در تاریخ این باشگاه با این مربی 41 ساله رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها به این منظور قصد دارند تیم تحت‌هدایت او را تقویت کنند تا آبی‌واناری‌ها دوباره به روزهای اوج خود بازگردند و برای کسب جام‌ها بجنگند.

شبکه تلویزیونی «TV3» کاتالونیا با انتشار گزارشی خبر داد؛ باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه برای جذب سه بازیکن تلاش خواهد کرد و در این خصوص از ژاوی هم مشورت گرفته خواهد شد. طبق این گزارش؛ بارسلونا برای رعایت قانون سقف دستمزدها ممکن است بازیکنانی را هم به طور قرضی یا قطعی راهی تیم‌های دیگر کند تا جا برای خریدهای جدید باز شود.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین اظهارنظرش به نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گفت: سه خرید احتمالی در ماه ژانویه خواهیم داشت. ما همچنین روی جذب بازیکنی کار می‌کنیم که می‌تواند توپ طلا را ببرد.

بیانیه بارسلونا برای معرفی رسمی ژاوی به عنوان سرمربی جدید کاتالان‌ها

اخیراً روزنامه «ناسیونال» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند که رابطه خیلی خوبی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا دارد، به دنبال انتقال این مهاجم نروژی به جمع کاتالان‌ها در تابستان 2022 است.

طبق این گزارش، رایولا به این موضوع واقف است که بارسلونا با بحران مالی دست و پنجه نرم می‌کند اما آماده سازش با آنها برای انتقال ماشین گلزنی دورتموند به جمع آبی‌واناری‌ها است.

هالند 21 ساله که به دلیل مصدومیت تا ماه دسامبر به دور از ترکیب دورتموند خواهد بود، تاکنون در 69 بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار 70 گل زده را هم به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارلینگ هالند ژاوی بارسلونا ارلینگ هالند ژاوی بارسلونا باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گفتگو کرد. در این تماس تلفنی دو طرف درباره آخرین تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین و تلاش‌های دو کشور برای برقراری توافق آتش بس فوری و دائمی در غزه با یکدیگر رایزنی کردند.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر همچنین در این گفت وگوی تلفنی روابط راهبردی دو کشور و راه‌های حمایت و تقویت آن و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

جزئیات بیشتری از این گفت وگوی تلفنی گزارش نشده است.

پیش از این نیز وزیران خارجه آمریکا و قطر در ریاض با هم دیدار و درباره آخرین تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کرده بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم