Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروان رحمان قادری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های ابلاغیه کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه سردشت و با هدف محرومیت زدایی و مردم یاری، ۲ تیم پزشکی به منطقه عشایری "بیوران" و چهار روستا تابعه شامل " واش مزین "، " کانی ره ش"، " گولان " و " عباس آباد " از توابع بخش مرکزی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری افزود: این ۲ تیم پزشکی شامل پزشک عمومی ، ماما، پرستار ، روانشناس، تکنسین دارو ، تکنسین آموزش بهداشت بودند که به همراه تجهیزات پزشکی به این مناطق اعزام و به صورت رایگان خدمات پزشکی و بهداشتی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: در این ماموریت یک روزه بیش از ۳۵۰ نفر از مرزنشینان این مناطق مورد معاینه و درمان قرار گرفتند و آموزش های بهداشتی لازم را دریافت کردند.

مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی سردشت گفت: به بیماران معاینه شده نیز ۱۵۰ قلم انواع دارو به ارزش ۸۰ میلیون ریال تحویل داده شد. 

قادری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ تیم پزشکی به ۱۸ روستای محروم و کم برخوردار سطح شهرستان اعزام شده اند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است.

این شهرستان دارای ۹۵۰ خانوار عشایری با پنج هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها زندگی عشایری مناطق محروم مرزنشینان آذربایجان غربی جامعه عشایری سردشت محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری مناطق محروم مرزنشینان زندگی عشایری مناطق محروم مرزنشینان آذربایجان غربی جامعه عشایری سردشت محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری