Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا اینچه درگاهی بدون دریافت مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش، در کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک شرکت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هشتادوسومین کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک از روز گذشته (جمعه) در شهر آنتالیای ترکیه آغاز شد و قرار است به مدت سه روز ادامه داشته باشد.

یکی از افراد شرکت کننده در این کنگره، زهرا اینچه درگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور او در حالی اتفاق افتاده که وی مجوز شورای برون مرزی را ندارد. همواره قانون بر آن بوده که ورزشکاران، مسئولان، مربیان و مدیرانی که قصد شرکت در رویدادهای برون مرزی و بین‌المللی را دارند، باید از شورای برون مرزی مجوز دریافت کنند. حال سوال این است که دستگاه‌های نظارتی و وزارت ورزش و جوانان درخصوص سفر بدون مجوز اینچه‌درگاهی چه واکنشی از خود نشان خواهند داد.

اینچه درگاهی برای دو پست در انتخابات نیز ثبت نام کرده است. برای پست کمیته اجرایی که باید 7 نفر در آن حضور پیدا کنند، 20 نفر نام‌نویسی کرده‌اند که در بین آنها نام زهرا اینچه درگاهی از ایران نیز دیده می‌شود. اینچه درگاهی همچنین برای حضور در شورای فدراسیون جهانی نیز ثبت‌نام کرده است. برای این پست 42 نفر رقابت می‌کنند و 21 نفر انتخاب خواهند شد.

دوره ریاست چهار ساله اینچه درگاهی روز 19 تیر ماه 1400 به پایان رسید، اما وی همچنان در فدراسیون حضور دارد و این در حالی است که سرپرستی برای فدراسیون نیز انتخاب نشده و فدراسیون در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

ماجرای اظهارات اینچه‌درگاهی درباره اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک/ رسانه فدراسیون هم «سِلکت» کرده است؟ + عکس و فیلم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینچه درگاهی ژیمناستیک اینچه درگاهی ژیمناستیک شورای برون مرزی فدراسیون جهانی اینچه درگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند