Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:45:44 GMT

تغییر در مبلمان شهری شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۶۴۳

تغییر در مبلمان شهری شهرکرد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از تغییر تدریجی مبلمان شهری خبر داد و گفت: امسال حدود ۲۰ کافوی مخابراتی با اعتبار تقریباً ۳۰ میلیون تومان رنگ آمیزی شده است.

رضا ریاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق تفاهم با شرکت مخابرات استان و در راستای زیباسازی شهر امسال حدود ۲۰ کافوی مخابراتی با اعتبار تقریباً ۳۰ میلیون تومان رنگ آمیزی شده است، اظهار کرد: پیگیری سازمان فرهنگی شهرداری از سنوات گذشته بوده تا مخابرات متقاعد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این کافوها به صورت پراکنده در اقصی نقاط شهر رنگ آمیزی شده و حدود ۶۰ کافوی دیگر توسط مخابرات شناسایی و پیشنهاد شده که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به شکل متوالی در سال‌های آتی طراحی شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: متأسفانه کافوهای مخابرات به پایه‌های چسباندن اعلامیه تبدیل شده که ظاهر نامناسبی برای شهر ایجاد کرده است، اما خوشبختانه اقدام سازمان رضایت شهروندان را به همراه داشت.

وی با گلایه از برخی شهروندان، گفت: برخی افراد همچنان بر روی کافوهای رنگ آمیزی شده که با دقت و توسط نقاش متخصص به صورت کاملاً تخصصی، طراحی و اجرا شده، اعلامیه می‌چسبانند که اقدامی ناشایست است؛ البته این اقدام پیگرد قانونی دارد، اما نباید فراموش کرد اصلی ترین حافظان شهر شهروندان هستند.

ریاحی با بیان اینکه برای متحدالشکل شدن صندوق‌های صدقات نیز مکاتباتی با کمیته امداد انجام شده است، گفت: در ارتباط با پایه‌های شرکت برق نیز وارد مذاکره می‌شویم تا اصلاحاتی صورت گیرد و به مرور در سال‌های آتی مبلمان شهری یک رنگ و بوی دیگر به خود بگیرد.

کد خبر 533422

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداري شهركرد چهارمحال و بختیاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رنگ آمیزی شهر مبلمان شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رنگ آمیزی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

تین نیوز

تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت خبرساز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از سوژه های جدید شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی های فرودگاه ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این فرودگاه به جای صندلی های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی های فرودگاه جیرفت شدم، حس می کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید