Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاتریس اورا گفته پل اسکولز بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده و اینکه این بازیکن از سوی زین الدین زیدان، ستایش می شود. 

طرفداری| ملی پوش سابق فرانسوی اذعان کرده همه انتظار دارند او از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین همبازی اش یاد کنه، ولی از نظر او، اسکولز بهترین است. پاتریس اورا که با TalkSport صحبت کرده، در این خصوص گفته است:

پل تنها بازیکنی است که سشوار* مشهور سر الکس فرگوسن نصیبش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او انسان بسیار خوبی است و همچنان باهم در ارتباطیم. چه بازیکنی بود. وقتی مردم در مورد بهترین همبازی ام سوال می کنند، انتظار دارند از رونالدو نام ببرم، ولی من در مورد گیگز و اسکولز صحبت می کنم. 

اگر از زین الدین زیدان، پاتریک ویرا و تیری آنری هم بپرسید، همه در مورد پل اسکولز صحبت می کنند. نمی دانم چرا وقتی به یونایتد آمدم، همیشه روی پایم تکل می زد. خیلی هم بد تکل می زد، چون اصلا نمی توانست خوب تکل بزند. می پرسیدم “واقعا چرا؟” و او می گفت “چرا که نه؟” و سرش را پایین می انداخت و می رفت. 

با این حال، پل یک نابغه است. وقتی کنترل یک بازی را در اختیار نداشتیم، فرگوسن می گفت “فقط توپ رو به اسکولزی برسانید”.

وقتی در تمرینات خرس وسط بازی می کردیم، اسکولز هیچ وقت در وسط نبود، چون هیچ وقت توپ را از دست نمی داد. در شش ماه اولم که هنوز پاتریس اورای واقعی نبودم، مرا تهییج می کرد. می گفت “پاتریس بازی ات شبیه شوخیه. احتمالا تو رو به طور رایگان به موناکو برمی گردونیم.” همه اش به خاطر این بود که واقعی و رو راست بود و من از این آدم ها خوشم می آید. 

اورا همچنین در مورد کمک های اسکولز برای جا افتادن در منچستر و درک رقابت دیرینه بین یونایتد و سیتی هم صحبت کرده است:

من در مورد رقابت قدیمی و عمیق در دربی سیتی خبر نداشتم و دی جی رختکن بودم. شروع به هم خوانی با ترانه کردم و او به یک باره موزیک را قطع کرد. گفتم “اسکولزی چیکار می کنی؟ دست به پخش کننده من نزن. گفت نمی تونی اینجا Oasis پخش کنی. این گروه موسیقی مخصوص منچسترسیتی هستش”. از آن روز به بعد دیگر از این گروه، ترانه ای در رختکن پخش نکردم.   

*تصور کنید یک سشوار روشن را رو به روی صورت شما بگیرند. چه اتفاقی رخ می دهد؟ مسلما بعد از چند لحظه صورت شما داغ می کند و نمی توانید نفس بکشید. کاری که بعضی از مربیان در رختکن با استفاده از خشونت و توهین های کلامی در قبال بازیکنانشان می کنند دقیقا همین است. آن ها با این روش احساسات آن ها را تحریک می کنند. الکس فرگوسن در انگلیس از استادان این روش بود. بازیکنان منچستریونایتد در سال های گذشته بارها و بارها صحبت ها و فریاد های فرگوسن را به یک سشوار بسیار داغ تشبیه می کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاتریس اورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا