Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:10:06 GMT

بارش باران در ۲۳ استان طی امروز

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۱۸۱۹

بارش باران در ۲۳ استان طی امروز

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۵ آبان ماه) در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و غرب سمنان، استان‌های مرکزی، قم، غرب اصفهان، شرق لرستان، خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گقت: امروز (۱۵ آبان ماه) کاهش نسبی دما در حدود ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد در این مناطق انتظار می‌رود و در مناطق سرسیر و مرتفع بارش برف رخ می‌دهد.

وی افزود: فردا (۱۶ آبان ماه) در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های واقع در غرب و مرکز کشور بارش کاهش می‌یابد و در جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت. در این روز در جزایر واقع در خلیج فارس نیز افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان دوشنبه (۱۷ آبان ماه) بارش در جنوب غرب کاهش می‌یابد و در استان‌های فارس، شرق چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی وقوع رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه (۱۸ آبان ماه) در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد پدیده حاکم خواهد بود و در ارتفاعات کرمان و هرمزگان ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد. چهارشنبه (۱۹ آبان ماه) نیز جوی پایدار در کل کشور استقرار خواهد داشت و در اواخر وقت با نفوذ جریان‌های شمالی روی غرب دریای خزر، بارش در اردبیل و گیلان آغاز می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۶ آبان ماه) ابری همراه با مه رقیق، گاهی بارش باران و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی ‌روز دوشنبه ( ۱۷ آبان ماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ آبان ماه) بندرعباس با دمای ۳۲ و۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور پیش‌بینی می‌شود. سردترین مرکز استان‌های کشور نیز امروز (۱۵ آبان ماه) اراک، قزوین، کرج و همدان با دمای ۸ درجه سانتیگراد هستند و اراک فردا (۱۶ آبان ماه) نیز با دمای ۹ درجه سانتیگراد این شرایط را تجربه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی باران و برف درجه سانتیگراد پیش بینی می شود رخ می دهد آبان ماه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور خبر داد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک ترافیک سنگین است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز در کدام استان ها باران می آید؟
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • باران همچنان میهمان کرمانیها
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان