Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه باید با نگاه ویژه‌ای به وضعیت بیکاری، اشتغال و جوانان استان نگریست،گفت: اگر به دنبال حفظ نام، فرهنگ و جایگاه شهر بندرعباس و استان هرمزگان هستیم باید به داد مردم و مناطق قدیمی و بافت با قدمت شهر برسیم، فاضلاب بسیاری از محلات شهر را محاصره کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا  در هرمزگان، حسن سالاری در یازدهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه سنت و رسالت ما حمایت از کسانی است که سهم کمتری از خوشبختی دارند، اظهار کرد: ما آمده ایم که طبل و آهنگ مظلومیت و محرومیت شهر بندرعباس و استان هرمزگان در کشور را قطع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری گفت: محلات قدیمی شهر بندرعباس که هویت و پیشانی این شهر هستند، محلاتی که ریشه آنها سرشار از استعدادهای هنری، فرهنگی، ورزشی و حتی دینی و مذهبی و علمی است و انسان های نخبه، اندیشمند و تحصیلکرده شهر در گروه های اجتماعی منسجم را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه، این موارد به دلیل کم لطفی و بی‌توجهی به دست فراموشی سپرده شده اند، افزود: مشکلات یکی پس از دیگری سبب جابجایی و رفتن اهالی اصیل و مردم با اصالت مناطق و محلات قدیمی شده که در واقع جدا شدن و دور شدن از فرهنگ و رسم و رسومات واقعی و اصیل این استان و این شهر است و با این همه گسیختگی، ارزش فرهنگی محلات از دست می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عضو شورا اشتغال و جوانان شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم

محله نوکان در ورودی شهر کرمانشاه واقع شده است. مدتی است معابر این شهر در بخش ورودی با پس زدگی آب فاضلاب همراه شده است و مشکلاتی را برای تردد رانندگان و عابران به وجود آورده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

نحوه آبیاری درختان و هدر رفت آب در برخی از معابر دولت آباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • از کوچه‌باغ تا باغ‌کاجی | طرشت هنوز به باغ‌هایش معروف است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان