Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:29:30 GMT

نقشه مادر و فرزندان برای قتل پدر خانواده

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۲۲۸۲

نقشه مادر و فرزندان برای قتل پدر خانواده

زن میانسال که از بدرفتاری‌های شوهرش خسته شده بود نقشه قتل وی را با همدستی فرزندانش طراحی و اجرا کرد.

به‌ گزارش مشرق، صبح پنجشنبه ۶ آبان گزارش کشف جسدی در منطقه وردیج، بازپرس محمد وهابی از شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم را به محل حادثه کشاند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد جسد مردی میانسال که با ضربه‌های جسمی سخت و چاقو به قتل رسیده داخل پتو و سفره پیچیده شده و متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را ۱۲ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دستگیری قاتل شهروند قمی در شمال شرق کشور

در ادامه با بررسی پرونده افراد گم شده و تحقیق از خانواده آنها سرانجام هویت مقتول به‌نام هرمز شناسایی شد. پسر مقتول همزمان با شناسایی جسد پدرش به مأموران گفت: چند شب قبل فرد ناشناسی زنگ خانه ما را به صدا درآورد؛ پدرم گفت دوستش با او کار دارد بعد هم از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت.

اما در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند اظهارات پسر مقتول نادرست بوده بنابراین فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت.

در حالی که این بار کارآگاهان به بازجویی از همسر مقتول پرداخته بودند وی لب به اعتراف گشود و راز قتل همسرش با همدستی اعضای خانواده را فاش کرد و گفت: شوهرم مغازه دار بود و خرید و فروش عتیقه هم می‌کرد. اما خیلی بداخلاق بود و ما را اذیت می‌کرد. آنقدر از دست رفتارهایش خسته شده بودیم که من و دختر و پسرم تصمیم گرفتیم او را از سر راه برداریم. یک بار حدود ۴ سال قبل مواد مخدر داخل خودرواش جاسازی کردیم تا پلیس او را دستگیر کند اما به هدفمان نرسیدیم.

این بار نقشه کشیدیم او را به قتل برسانیم. شب حادثه وقتی شوهرم خوابید پسرم با همدستی نامزد دخترم به سراغش رفته و با چوب چند ضربه به سر او زدند. ولی هنوز نفس می‌کشید به همین خاطر من چاقویی به آنها دادم که این بار با ضربه‌های کارد کشته شد. بعد هم جسد را پتو پیچ کردیم و داخل صندوق عقب خودرو گذاشته و آن را به منطقه وردیج انتقال دادند.

با اعتراف زن میانسال، دستور بازداشت وی، پسرش و دختر و نامزد او صادر شد که با دستگیری متهمان و اعتراف به این جنایت خانوادگی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان قتل پدر فرزندان همسرکشی عتیقه فروش پلیس اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند