Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر ، در جریان بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با کسب اکثریت آرا به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال آسیا برای مدت زمان چهار سال انتخاب شد.

کسب این کرسی در فدراسیون هندبال آسیا در حالی برای ایران رقم خورد که علیرضا پاکدل عنوان جوان‌ترین عضو هیئت رئیسه این فدراسیون را نیز به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیست و سومین کنگره فدراسیون هندبال آسیا که به صورت آنلاین و با حضور دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) و دیگر اعضای ارشد این فدراسیون بین‌المللی برگزار شد، در کنار علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران، جانگ سئوک چوی از کره‌جنوبی، محمد جولفار از امارات، امین البروانی از عمان، گلنارا تورلیخانووا از قزاقستان و سومبات کوروفان از تایلند به عنوان دیگر اعضای هیئت رئیسه هندبال آسیا تا سال ۲۰۲۵ میلادی انتخاب شدند.

امروز (شنبه) نیز انتخابات فدراسیون بین‌المللی هندبال در خلال کنگره این فدراسین بین‌المللی و همچنین روز دوشنبه و در ادامه بیست و سومین کنگره هندبال آسیا انتخابات رئیس و اعضای کمیته‌های این فدراسیون برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا پاکدل علیرضا پاکدل فدراسیون بین المللی هندبال IHF فدراسیون هندبال ایران فدراسیون هندبال آسیا رئیس فدراسیون بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان