Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، طی ۲۴ ساعت گذشته، با جان باختن ۳ نفر از شهروندان لرستانی، آمار تلفات کرونا در استان به ۲۶۰۵ نفر رسید.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با افزایش ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته، گفت: مجموع مبتلایان به ۱۹۲ هزار و ۸۳۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۸۵ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های سراسر استان بستری هستند.

کوشکی همچنین تعداد موارد ابتلای جدید به کرونا در استان را ۱۶۴ شهروند اعلام کرد.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشارره به افزایش موارد بستری در استان، از احتمال شروع پیک ششم خبر داد و گفت: تسریع در واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از تجمعات بر کاهش آمار ابتلا به کرونا کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مریم کوشکی افزایش ابتلا به کرونا در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است