Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- در ایران بزرگ و عزیزمان شهرهای زیادی وجود دارد که پر هستند از جاذبه های گردشگری و تاریخی منحصر به فرد فراوان. از اصفهان و یزد گرفته تا کرمان و همدان و تبریز. در میان این شهرها، شهر شیراز یکی از تاریخی ترین و پرجاذبه ترین شهرهای ایران می­باشد. امکان ندارد که شما به این شهر سفر کنید و بتوانید در عرض 2 یا 3 روز، از تمام جاذبه های دیدنی آن بازدید کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا نکته­هایی را درباره سفر به شیراز به شما بگوییم تا هر زمان که خواستید با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید و تجربه خوبی را از اقامت در شیراز بدست آورید، این نکته­ها را مد نظر داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. چه زمانی به شیراز سفر کنیم؟

شیراز در نوار جنوبی ایران قرار گرفته و به همین دلیل جزو شهرهای گرم و تقریبا خشک به حساب می­آید. این شهر در فصل تابستان معمولا هوای گرمی دارد و بهتر است در این فصل به شیراز سفر نکنید تا از گرمای هوا اذیت نشوید. در فصل پاییز و زمستان نیز شیراز نسبتا سرد است، اما نه به سردی استان­های غربی و شمالی کشورمان. پس اگر خیلی از سرمای زیاد اذیت نمی­شوید، می­توانید در پاییز نیز به شیراز سفر کنید. اما بهترین زمان سفر به شیراز، فصل بهار، خصوصا ماه اردیبهشت است. در این ماه، شیراز آب و هوای فوق­ العاده­ای دارد و شدیدا سرسبز و زیباست.

از شیراز چه سوغاتی هایی بخریم؟

اگر تصمیم داشتید از شیراز سوغاتی بخرید، هم می­توانید سراغ خوارکی های خوشمزه این شهر بروید و هم می­توانید از صنایع دستی مخصوص این شهر خریداری کنید. اگر تصمیم داشتید از صنایع دستی بخرید، می­توانید به سراغ محصولات منبت کاری و خاتم کاری شیراز بروید و اگر خواستید از خوارکی های فوق­العاده این شهر خریداری کنید، به شما مسطقی و یوخه و همچنین عرقیجاتی مانند بهارنارنج را پیشنهاد می­کنیم.

جاذبه های گردشگری شیراز

همانطور که گفتیم، شیراز پر از جاذبه های دیدنی و منحصر بفرد. اگر علاقمند به تاریخ باشید، بازدید از تخت جمشید، نقش رستم و مجموعه پاسارگاد را به شما حتما پیشنهاد می­کنیم. اگر دوست داشته باشید به باغ­های باصفا و زیبای این شهر بروید، پیشنهاد می­کنیم که حتما سری به باغ ارم و عفیف آباد و نارنجستان قوام بزنید. البته که نباید بازدید از آرامگاه دو شاعر بزرگ، حضرت حافظ و سعدی را نیز فراموش کنید.

خرید بلیط هواپیما شیراز

هر زمان که قصد داشتید با خرید بلیط هواپیما تهران شیراز با بهترین قیمت، به این شهر سفر کنید، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما می­توانید در اسنپ تریپ با مشخص کرده مبدا و مقصد خود و همچنین تعیین تاریخ پرواز مورد نظر، بلیط­های پیشنهادی اسنپ تریپ را مشاهده کرده و بر اساس معیارهایی مانند قیمت، ایرلاین، ساعت پرواز و ...، بلیط خود را از اسنپ تریپ خریداری نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، با خیال راحت به شیراز سفر کنید. البته شما می­توانید بلیط به شهرهای دیگر مانند بلیط هواپیما تهران بندرعباس و یا مشهد و اصفهان را نیز از اسنپ تریپ با بهترین قیمت خریداری کنید.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سفر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس رفسنجان،هواداران و علاقمندان ورزش فوتبال می توانند برای تهیه بلیط رایگان این بازی با ورود به پایگاه باشگاه مس رفسنجان به  نشانی Https://www.Mesrafsanjan.com و ورود به بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی، برای تهیه بلیط رایگان این بازی اقدام کنند.

بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و پیکان با حضور هواداران بانوان و آقایان و از ساعت ۱۷:۴۵  پنجشنبه ۶ اردیبهشت  درورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار می شود.

این بازی در شرایطی برگزار می شود که ۲ تیم در هفته ۲۳ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نیز برابر هم صف آرایی کردند اما نتیجه ای بهتر از تساوی حاصل کار این تیم ها نشد.

تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان دیگر نمایندگان استان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور هستند.

 

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب